Johan Vase Skrevet December 8, 2018 Rapporter Share Skrevet December 8, 2018 Hej jeg har en 8-9 år gammel IHC installation hvor jeg har lysdæmper i et enkelt rum. Jeg har svært hed at finde LED pærer som kan bruges til min lysdæmper. Mange LED pærer blinker når jeg har slukket lyset. På LKs hjemmeside kan man finde ud af hvilke LED pærer man kan bruge sammen med deres dæmpere, hvis man ved, hvilken dæmper man har. Kan jeg få lidt hjælp til at identificere dette? Mvh Johan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Besvaret December 8, 2018 Rapporter Share Besvaret December 8, 2018 http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/019D904922_01.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret December 8, 2018 Rapporter Share Besvaret December 8, 2018 På modtageren som Thomas linker til, står der ikke 3 og 4 på de nederste tryk, du har en kombi dimmer. Hvis du vil ud over de fleste problemer med LED så vil jeg anbefale dig at skifte til en ny Ø80 wireless dæmper, eller vente på den nye dæmper til DIN skinne montering som er på vej. P.S. Tråden handler om hvilken dimmer Johan har - ikke om du tror, eller ikke tror på, at den nye dimmer er på vej. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Besvaret December 8, 2018 Rapporter Share Besvaret December 8, 2018 31 minutter siden, Henning Pedersen skrev: På modtageren som Thomas linker til, står der ikke 3 og 4 på de nederste tryk, du har en kombi dimmer. Hvis du vil ud over de fleste problemer med LED så vil jeg anbefale dig at skifte til en ny Ø80 wireless dæmper, eller vente på den nye dæmper til DIN skinne montering som er på vej. P.S. Tråden handler om hvilken dimmer Johan har - ikke om du tror, eller ikke tror på, at den nye dimmer er på vej. Samme model i dæmper guide Henning Pedersen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts