Hop til indhold
  • 0

SceneDesign - Styring af wireless dimmer

Michael1354922232
 Share

Spørgsmål

HejJeg har et spørgsmål vedr. styring af dimmer i SceneView, som jeg håber nogen herinde kan hjælpe med...Jeg har fint fået tilføjet et lyselement, og har også tilknyttet både "Tænd/reguler op" samt "Sluk/reguler ned" til den højrekliks-menu som er tilknyttet lyselementet i SceneView. Ligeledes har jeg fået SceneView til at vise lysniveau som procent-sats, ved at tilknytte lys-niveau til lyselementet.Når man så i SceneView skal betjene dimmer'en, kan man så i højrekliks-menuen vælge hhv. "Tænd/reguler op" og "Sluk/reguler ned". Det ser så her ud til at man betjener menuen ved at holde venstre musetast nede på det ønskede menupunkt, i et tidsrum svarende til hvor længe man ville trykke på de tilsvarende fysiske taster. Dette virker fint, når man da ellers lige får fundet ud af, at det er denne måde betjeningen foregår på.Mit spørgsmål er nu, om det ikke kan lade sig gøre at betjene dimmeren ved i SceneView simpelthen at indtaste lysniveauet som et tal mellem 0 og 100 ?Og kan det lade sig gøre, hvorledes gør man det så ?På forhånd tak for hjælpenMichael

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hej MichaelHvis du tilknytter lysniveauet (direkte fra dimmeren) på samme måde som du har tilknyttet Tænd og Sluk, vil du have mulighed for at justere lysniveauet på en "skyder".Jeg er ikke faldet over, at man kan indtaste niveauet direkte. (Her ville det nu være rart, hvis man også kunne ændre det med en email kontrol, men det er vist en anden historie..)Håber det kan bruges?/Jan

Link til kommentar
Del på andre sites