Laffer Skrevet January 4, 2009 Rapporter Share Skrevet January 4, 2009 Nogen der ved hvornår der skulle komme den der trådløse nøglering til IHC, og der skulle også komme en ny og smartere fjernbetjening. Er det kommet endnu?//Laffer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret January 5, 2009 Rapporter Share Besvaret January 5, 2009 LK siger 3 kvartal... der er ikke frigivet noget endnu..jeg håber de kommer med noget i dette kvartal. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret March 2, 2009 Rapporter Share Besvaret March 2, 2009 Er der noget nyt i denne sag her? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 2, 2009 Rapporter Share Besvaret March 2, 2009 jeg har ikke hørt noget, men jungle trommer larmer mere end før..kan være rygter, men jeg tror de snart dukker op Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret March 2, 2009 Rapporter Share Besvaret March 2, 2009 Jeg har lige fået 1.tillæg til LK's katalog 2009 i dag på arbejde. Af nyheder kan nævnes nøglering, PUK input modul (http://www1.lk.dk/servlet/pdfDokumentation?LKnummer=525B0001), nye IHC Net antennemoduler, og nogen andre ting jeg ikke kan ikke huske. Af ikke IHC er det mest interessante Softline underlag. De minder meget om Softline panelunderlag, hvor du monterer indsatsen først uden ramme og derefter en afdækning der dækker hele bagpladen og fungerer som ramme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 2, 2009 Rapporter Share Besvaret March 2, 2009 JUHHHUUUUden har jeg ski ikke set endnu, men den skal i en ramme når den kommer..og vores LK sælger skal have blå skinneben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BS33DK Besvaret March 3, 2009 Rapporter Share Besvaret March 3, 2009 Er der nogen der har et LK nr eller et EL nr på den nøglering.Jeg kan ikke finde den her: http://www.lk.dk/Public/vis_produkt.aspmvh Brian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret March 3, 2009 Rapporter Share Besvaret March 3, 2009 Jeg finder det til dig i morgen når jeg kommer på arbejde... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten Madsen Besvaret March 3, 2009 Rapporter Share Besvaret March 3, 2009 El-Nummeret kan findes her i det online produkt blad.:http://www.lk.dk/public/download/Produktinformation/Pr2009_1.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret March 3, 2009 Rapporter Share Besvaret March 3, 2009 jow jow der er mange smarte ting specielt eenEr der nogen som tør komme med en pris på Splitter kabel og Triple Play Splitter? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Poul Lauridsen Besvaret March 5, 2009 Rapporter Share Besvaret March 5, 2009 HejEr der nogen der har fået en pris på nøgleringen EL Nr.: 10 92 000 017Poul Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 daniel pedersen Besvaret March 6, 2009 Rapporter Share Besvaret March 6, 2009 Jeg kunne ikke engang lokke ca. pris ud af en lk mand på udgivelsesdagen. Han refererede til grosisten.Der var en der nævnte den nye fjernbetjening; denne så jeg hos lk.der kommer både en IR og RF fjernbetjening. De er konstrueret i sort blank finish og ser kanongodt ud. Det vilundre mig om ikke de har "lånt" lidt design inspiration fra B&O / Jacob Jensen.Virkelig en opgradering i forhold til den gamle.nøgleringen virkede også Ok solid men er lavet af plast... og ikke skide køn.Lk har også et puk output på produktionsbænken og et GSM modem til ihc alarm.Mere kunne jeg ikke få lokket ud af ham;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret March 6, 2009 Rapporter Share Besvaret March 6, 2009 Hos Lemvigh-Müller koster den 438 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Barfod Besvaret March 9, 2009 Rapporter Share Besvaret March 9, 2009 Poul skrev:Er der nogen der har fået en pris på nøgleringen EL Nr.: 10 92 000 017Det eneste sted, jeg har set en slutbrugerpris indtil videre, er hos elvvs.dk: Kr. 518,75 inkl. moms.-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Laffer Besvaret August 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 17, 2009 Jeg har fundet en fjernbetjening hos elvvs, med EL nr: 1092000020.Er det den nye som nu engang er kommet ?+ har jeg forstået det korrekt, at den forbinder direkte til controler og ikke med noget IR. Så jeg altå kan styre det jeg nu vil fra den fjernbetjening over hele huset ?//Laffer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret August 17, 2009 Rapporter Share Besvaret August 17, 2009 Begge dele er helt korrekt:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Laffer
Nogen der ved hvornår der skulle komme den der trådløse nøglering til IHC, og der skulle også komme en ny og smartere fjernbetjening. Er det kommet endnu?//Laffer
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts