Freak Skrevet December 2, 2018 Rapporter Share Skrevet December 2, 2018 Hej. Jeg har en Logitech Harmony Elite fjernbetjening der kan styre HUE pærer. Men er der en måde jeg måske igennem hue -> IHC captain kan styre mine IHC dæmpere? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 3, 2018 Rapporter Share Besvaret December 3, 2018 22 timer siden, Freak skrev: Hej. Jeg har en Logitech Harmony Elite fjernbetjening der kan styre HUE pærer. Men er der en måde jeg måske igennem hue -> IHC captain kan styre mine IHC dæmpere? Nej ikke uden en IHC controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Freak Besvaret December 3, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2018 Jeg har IHC controller der styre dæmperne, dæmperne er UNI IHC/SA 400 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 3, 2018 Rapporter Share Besvaret December 3, 2018 6 minutter siden, Freak skrev: Jeg har IHC controller der styre dæmperne, dæmperne er UNI IHC/SA 400 Så kan man sikkert godt - men så skal det være fordi Logitech Harmony Elite kan kalde externe ting/tjenester Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Freak Besvaret December 3, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 3, 2018 Den har indbygget styring af HUE kan den ikke bruges? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 3, 2018 Rapporter Share Besvaret December 3, 2018 5 minutter siden, Freak skrev: Den har indbygget styring af HUE kan den ikke bruges? Tænker du at IHC Captain skal udgive sig for at være en HUE enhed - nej det kan man ikke. Men der findes noget man kan skyde ind imellem også kan du nok: https://github.com/bwssytems/ha-bridge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts