SilverLine Besvaret December 6, 2018 Rapporter Share Besvaret December 6, 2018 5 timer siden, SimonL skrev: Ja den nåede til omkring 54% hvorefter den ville fejle. Efter at ha haft den slukket et stykke tid gik det fejlfrit første gang. På 5/12/2018 at 15:39 , SimonL skrev: Kanont. Jeg må prøve igen. Og den kører stabilt i din installation nu ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SimonL Besvaret December 6, 2018 Rapporter Share Besvaret December 6, 2018 Ja den er stabil. Mærker ikke noget hastighedsproblem eller noget som helst. Jeg kan også connecte med app på iPhone igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tiago Britici Besvaret March 14, 2019 Rapporter Share Besvaret March 14, 2019 På 6.12.2018 at 14:47 , SimonL skrev: Ja den er stabil. Mærker ikke noget hastighedsproblem eller noget som helst. Jeg kan også connecte med app på iPhone igen. When it was an error, did you downgrade 2.8.4 firmware or did it again? And you used firmwareloader 1.3.3 or 1.0? Thank you Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SimonL Besvaret March 22, 2019 Rapporter Share Besvaret March 22, 2019 På 14.3.2019 at 13:38 , Tiago Britici skrev: When it was an error, did you downgrade 2.8.4 firmware or did it again? And you used firmwareloader 1.3.3 or 1.0? Thank you I did not downgrade it as the update didn't work. I used the firmwareloader 1.3.3. After I tried upgrading with no result I turned off the power for a while eg. 5 min. and tried again with the same update. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tiago Britici Besvaret March 22, 2019 Rapporter Share Besvaret March 22, 2019 9 timer siden, SimonL skrev: I did not downgrade it as the update didn't work. I used the firmwareloader 1.3.3. After I tried upgrading with no result I turned off the power for a while eg. 5 min. and tried again with the same update. I tried 10 times and I gave up, it always gives an error in 74% Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts