Peter Holm Larsen Skrevet November 28, 2018 Rapporter Share Skrevet November 28, 2018 Er der nogle der ved om Google Assistant eller Google Home kanintegreres med IHC og hvordan? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 28, 2018 Rapporter Share Besvaret November 28, 2018 Kan det via openhab2. Jeg bruger det selv. En længere forklaring der til for at fortælle hvordan. Men jeg er så småt i gang med en mindre guide til, hvad der skal til. Indtil da kan du starte med at læse den lyn guide til openhab2 jeg skrev ind i et indlæg i går. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret November 29, 2018 Rapporter Share Besvaret November 29, 2018 På 28/11/2018 at 17:40 , Peter Holm Larsen skrev: Er der nogle der ved om Google Assistant eller Google Home kanintegreres med IHC og hvordan? Du kan også kigge på Home assistent. Det er lidt som IHCbridge. Du skal selv indsætte lidt kodning, men det er ganske nemt. Dog skal du være obs på, at den første måned er gratis, der efter koster det ca. 400år årligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 29, 2018 Rapporter Share Besvaret November 29, 2018 2 timer siden, Szafranski skrev: Dog skal du være obs på, at den første måned er gratis, der efter koster det ca. 400år årligt. 400,- for hvad?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret November 30, 2018 Rapporter Share Besvaret November 30, 2018 12 timer siden, Kandersen skrev: 400,- for hvad?? Det er noget med en cloud service de tager penge for. Google assistant vil ikke virke, hvis du ikke benytter denne cloud. Jeg er ikke en haj til det eller til at forklare det :-/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret November 30, 2018 Rapporter Share Besvaret November 30, 2018 1 time siden, Szafranski skrev: Det er noget med en cloud service de tager penge for. Google assistant vil ikke virke, hvis du ikke benytter denne cloud. Jeg er ikke en haj til det eller til at forklare det :-/ Ahh okay, det er det samme som med openHab, men pga openHab´s foundation, så er det gratis at bruge. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret November 30, 2018 Rapporter Share Besvaret November 30, 2018 1 time siden, Kandersen skrev: Ahh okay, det er det samme som med openHab, men pga openHab´s foundation, så er det gratis at bruge. Det der bare er med Home Assistant, det er at du har en brugerflade hvor du kan tilføje forskellige "Plugins" uden at skulle rode i koden. Der er nogle ting ting som du selv skal indsætte, men det er faktisk rimelig overskueligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret December 1, 2018 Rapporter Share Besvaret December 1, 2018 Jeg har kun prøvet HomeAssistant ganske kort. Den oplevelse var, at jeg alligevel skulle ud i at selv rode med kode, hvilket gjorde jeg tog openhab i stedet. Men flere andre siger at Homeassistant skulle være ret godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Holm Larsen
Er der nogle der ved om Google Assistant eller Google Home kanintegreres med IHC og hvordan?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts