ChrisR Skrevet November 22, 2018 Rapporter Share Skrevet November 22, 2018 Godaften Efter skift fra TermIHC controller til Visual 6.2 er nogle af mine 230V udgange begyndt at klikke. Ved klikke mener jeg, relæet slå frem og tilbage inden den endelig sætte sig på on eller off. Se video. Kan dette evt skyldes for lille strømforsyning (0,6A/15W)...? Mvh Chris IMG_7596-1.mov IMG_7597.mov Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 23, 2018 Rapporter Share Besvaret November 23, 2018 Umiddelbart ja, din PSU er for lille til det setup. Prøv lige at slå op i LK's datablad og regn den samlede forbrugte effekt ud for dine moduler. Jeg er ret sikker på at du kører lige til grænsen eller over. Men start lige med at mål om de 24V dykker når du aktiverer en udgang, det er utroligt at controlleren ikke genstarter, men der sidder måske et par lytter i den der holder den i live. Den nye controller bruger sikker også mere strøm end den gamle. På sådan en størrelse installation bruger man altid en 72W PSU. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 25, 2018 Rapporter Share Besvaret November 25, 2018 Hvis det ikke er alle dine (tændte) udgange der er begyndt at "klikke", vil jeg gætte på, at det er nogle af de forbindelser, som er flyttet over på den nye controller, der ikke sidder ordentligt under skrueterminalerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ChrisR
Godaften
Efter skift fra TermIHC controller til Visual 6.2 er nogle af mine 230V udgange begyndt at klikke.
Ved klikke mener jeg, relæet slå frem og tilbage inden den endelig sætte sig på on eller off.
Se video.
Kan dette evt skyldes for lille strømforsyning (0,6A/15W)...?
Mvh Chris
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts