pshdo2 Skrevet November 20, 2018 Rapporter Share Skrevet November 20, 2018 Hej. Jeg faldt lige over denne, som jeg syntes jeg ville dele med jer. Den er helt genial at putte en Raspberry ind i, så den også kan komme på en din-skinne i tavlen, og det er da fedt når man bruger IHC Captain :-) Søg på: RPI-BC 107,6 DEV-KIT KMGY Phoenix Contact laver den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret November 20, 2018 Rapporter Share Besvaret November 20, 2018 Hvor gør jeg så af mine 4-5 USB enheder (ekstern aktiv USB hub) og SSD disk? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 21, 2018 Rapporter Share Besvaret November 21, 2018 10 timer siden, Kandersen skrev: Hvor gør jeg så af mine 4-5 USB enheder (ekstern aktiv USB hub) og SSD disk? Du 3d printer din skinne montage Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret November 21, 2018 Rapporter Share Besvaret November 21, 2018 Hehe strålende ide Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts