Jeg syns jeg begynder at have lidt mere styr på programmeringen af mit IHC Visual 3 og med styring via app på telefonen også...
Mit næste ønskescenarie vil være at få tilkoblet stemmestyring, så jeg kan sidde i sofaen og tænde/slukke for lys osv. uden at rejse mig eller benytte telefonen...
Jeg ved man kan benytte Sonos til stemmestyring med Philips Hue, men kan man få stemmestyring der kan betjene hele IHC?
Hvis ja, hvordan og gerne en speciel vejledning herom...
Spørgsmål
Anden
Hey
Jeg syns jeg begynder at have lidt mere styr på programmeringen af mit IHC Visual 3 og med styring via app på telefonen også...
Mit næste ønskescenarie vil være at få tilkoblet stemmestyring, så jeg kan sidde i sofaen og tænde/slukke for lys osv. uden at rejse mig eller benytte telefonen...
Jeg ved man kan benytte Sonos til stemmestyring med Philips Hue, men kan man få stemmestyring der kan betjene hele IHC?
Hvis ja, hvordan og gerne en speciel vejledning herom...
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
3
34
34
11
Popular Days
Dec 15
13
Jan 4
13
Dec 23
8
Nov 20
7
Top Posters For This Question
Szafranski 3 posts
Kandersen 34 posts
Lassen 34 posts
Anden 11 posts
Popular Days
Dec 15 2018
13 posts
Jan 4 2019
13 posts
Dec 23 2018
8 posts
Nov 20 2018
7 posts
Popular Posts
Kandersen
Hej Henning. Du kan ikke sættes tags via PaperUI. Enten skal du lave items manuelt, eller så skal du bruge REST APIén til at sætte tags. Jeg anbefaler, netop af samme årsag, at man bruger items f
Kandersen
Jeg har stemmestyring på stort set alt IHC via Google Assistant (Google Home), dog foreløbig kun som test med lys, termostater, garageport, men det har kørt klippe stabilt i snart et par måneder, bort
Kandersen
Uden at ville genere nogen alt for meget, så er mit korte svar - Ja! Alle kan finde ud af det. Men det kræver man lige sætter sig en anelse ind i det. Og her kan man godt blive udfordret, hvis man ikk
Posted Images
90 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts