jensen88 Skrevet November 15, 2018 Rapporter Share Skrevet November 15, 2018 Hej Mikkel. Jeg ville hører om det kunne lade sige gør at lave en form for genvej/app på mobilen, hvor man kunne trykke på den og den fx åbnede garagen, frem for at man skal logge ind, finde den rigtige lokation, og derefter trykke på knappen? Tak for et super stykke arbejde. Mvh Jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
jensen88 Besvaret November 15, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2018 Fandt svaret i et tidligere opslag, så du kan blot se bort fra dette :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DavidT Besvaret November 16, 2018 Rapporter Share Besvaret November 16, 2018 På 15/11/2018 at 13:00 , jensen88 skrev: Fandt svaret i et tidligere opslag, så du kan blot se bort fra dette :-) Vil du passe et link til dette ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret November 17, 2018 Rapporter Share Besvaret November 17, 2018 13 timer siden, DavidT skrev: Vil du passe et link til dette ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 17, 2018 Rapporter Share Besvaret November 17, 2018 Jeg skal lige være sikker - det i snakker om er at lave en genvej ude på "skrivebordet" af telefon eller mobil som så ved klik for eksempel med det samme tænder lyset etc. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Hauerslev Besvaret November 23, 2018 Rapporter Share Besvaret November 23, 2018 Det er i hvert fald den form for feature som jeg efterspørger. Altså at man 1: ved et klik på en genvej/ikon direkte fra skrivebord, eller endnu bedre 2: fra en "indstillingsside" der er tilgængelig uden egentligt login (så man ikke skal trykke på login-knappen), kan kippe funktioner, f.eks. alarm on/off. Jeg ved godt at nr. 2 nok er umuligt når Captain kører som en webside - alternativt kan man lave funktionen som i nr. 1, og så selv sætte en push-meddelelse op der giver besked om at funktionen er gået igennem til controlleren. Tak for godt arbejde! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 25, 2018 Rapporter Share Besvaret November 25, 2018 Begge dele er muligt men det kræver nok lige et kig på sikkerheden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts