Nicolas Søgaard Skrevet November 15, 2018 Rapporter Share Skrevet November 15, 2018 Jeg har et modem liggende, som var tiltænkt mit hus. Huset er dog solgt, så jeg har ikke noget at bruge modemmet til. Det ligger stadig i æske Pris: 1.200,-- Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
callbeck Besvaret January 18, 2019 Rapporter Share Besvaret January 18, 2019 Hej Nicolas, hvis du stadig har dit modem til salg kunnen jeg godt have interesse i det. Jeg ved ikke om der er flere modeller af SMS modulerne. Og jeg har ikke overblik over min egen installation endnu da vi næsten lige har overtaget huset. Hvor der er brugt IHC. Men jeg har brug for 2-3 digitale input der hver kan sende en SMS hvis de bliver aktiveret. Og tænker jeg lige så godt kan udnytte det IHC jeg har. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret January 18, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 18, 2019 4 minutter siden, callbeck skrev: Hej Nicolas, hvis du stadig har dit modem til salg kunnen jeg godt have interesse i det. Jeg ved ikke om der er flere modeller af SMS modulerne. Og jeg har ikke overblik over min egen installation endnu da vi næsten lige har overtaget huset. Hvor der er brugt IHC. Men jeg har brug for 2-3 digitale input der hver kan sende en SMS hvis de bliver aktiveret. Og tænker jeg lige så godt kan udnytte det IHC jeg har. Hej Callbeck Jeg har det stadig liggende. Du kan sende mig en privat besked med detaljer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
callbeck Besvaret January 21, 2019 Rapporter Share Besvaret January 21, 2019 Hej Nicolas, jeg fik ikke lige kikket på versionen af min IHC controller. Men fandt et Input modul der hjemme. SÅ hvis bare min controller kan snakke med dit modem, så tænker jeg, at jeg giver det et forsøg. Jeg tjekker lige min controller når jeg kommer hjem, og giver dig så besked. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
callbeck Besvaret January 21, 2019 Rapporter Share Besvaret January 21, 2019 Hej Nicolas , jeg har lige kikke på min controller. og det er en version 820BA400. Står der på forsiden. Så vidt jeg kan læse på nettet bør den kunne bruge SMS modulet. Hvad siger du til kr.1000,- ? Så er du sluppet af med det. Har du evt. andet HW liggende ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts