Allan Mogensen Skrevet November 12, 2018 Rapporter Share Skrevet November 12, 2018 Hej Nu har udskiftet nogle af min FB med HUE FB'en, hvordan laver man så nu en "sluk alt" i min IHC Controller - hvor HUE pære slukkes samtidigt (uden at slukke i lampeudtaget)..? Mvh Allan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 13, 2018 Rapporter Share Besvaret November 13, 2018 På 12/11/2018 at 18:53 , Allan Mogensen skrev: Hej Nu har udskiftet nogle af min FB med HUE FB'en, hvordan laver man så nu en "sluk alt" i min IHC Controller - hvor HUE pære slukkes samtidigt (uden at slukke i lampeudtaget)..? Mvh Allan Det gør du ved at sende til en gruppe med alle f.eks. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Mogensen Besvaret November 14, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 14, 2018 20 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Det gør du ved at sende til en gruppe med alle f.eks. Argh - naturligvis - er det dig der har lavet HUE FB'en ? - Jeg tænker om den evt. kunne udvides med en TIMER funktion - således at man f.eks. under INDSTILLINGER kunne have en TIMER som man kunne angive, og så bruge en "Indgang med Timer" - for kunne bruge et tryk som aktiverer HUE pærer i xx minutter og derefter slukker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 14, 2018 Rapporter Share Besvaret November 14, 2018 6 minutter siden, Allan Mogensen skrev: Argh - naturligvis - er det dig der har lavet HUE FB'en ? - Jeg tænker om den evt. kunne udvides med en TIMER funktion - således at man f.eks. under INDSTILLINGER kunne have en TIMER som man kunne angive, og så bruge en "Indgang med Timer" - for kunne bruge et tryk som aktiverer HUE pærer i xx minutter og derefter slukker. Du kan jo bruge en alm timer blok også forbinde den med hue tryk. Den hue fb er mest tænkt til at styre dimming. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
chamtl Besvaret April 19, 2019 Rapporter Share Besvaret April 19, 2019 On 11/14/2018 at 5:23 PM, Mikkel Skovgaard said: Du kan jo bruge en alm timer blok også forbinde den med hue tryk. Den hue fb er mest tænkt til at styre dimming. Jeg synes ikke at jeg kan finde timer blokken. Kan du fortælle hor jeg kan finde den? Takker Mvh Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 20, 2019 Rapporter Share Besvaret April 20, 2019 9 timer siden, chamtl skrev: Jeg synes ikke at jeg kan finde timer blokken. Kan du fortælle hor jeg kan finde den? Takker Mvh Claus Du skal nok lave din egen funktion eller en af de indbyggede. Er lige på ferie. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts