Peter Svendsen Skrevet November 2, 2018 Rapporter Share Skrevet November 2, 2018 Hej Jeg fik installeret Bridge i går og har forsøgt at forbinde den til HomeKit men den dukker slet ikke op. Findes der et sted en step by step hvordan jeg forbinder til HomeKit, tænker der må være et step jeg har misset. Mvh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret November 2, 2018 Rapporter Share Besvaret November 2, 2018 7 minutes ago, Peter Svendsen said: Hej Jeg fik installeret Bridge i går og har forsøgt at forbinde den til HomeKit men den dukker slet ikke op. Findes der et sted en step by step hvordan jeg forbinder til HomeKit, tænker der må være et step jeg har misset. Mvh Peter Hej Peter Prøv at kikke på faq siden her: https://www.ihc-user.dk/forum/forums/topic/7229-ihc-bridge-211-faq/ Hvis du har sonos, så send mig lige din aktiverings nøgle på en privat besked, så sender jeg lige en opdatering til den, som fikser et problem med sonos. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Svendsen Besvaret November 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2018 Når jeg fra homekit skal finde min bridge er vi ikke enige om at fremgangen er som følger åben homekit Tilføj tilbehør da jeg ikke har en stregkode anvender jeg pin den pin jeg anvender er den jeg finder i IHC bridge er i enige i dette? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts