Henrik Kjærgaard1354922242 Skrevet December 30, 2008 Rapporter Share Skrevet December 30, 2008 Hej Jeg vil genre have mulighed for i Scene Design, at se hvor lang tid der er tilbage når tiden er bliver aktivitet på FB 1.1.01.Er der en som kan hjælpe med at ændre denne FB så man få en tid der løben tæller ned ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret January 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 1, 2009 Har løst det ved at bruge 1.4.03 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret January 2, 2009 Rapporter Share Besvaret January 2, 2009 HejDet er en klar anbefaling at undlade denne visning da "performance" går ned af det. Der kræves derimod ikke de store resourcer på at vise "timertid" eller "tidspunkt"(kan ses i nyeste blokke)for sluk.ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret January 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2009 HejKan du uddybe dette, lidt mere?Jeg har p.t. i en scene – under SceneView – 3 timer til at køre. Men har kun afprøvet det over midt ejet netværk. Og er ikke rigtige gået i gang med WebSceneView endnu.Gode råd modtages gerne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret January 3, 2009 Rapporter Share Besvaret January 3, 2009 Hej og godmorgenJeg ville oplåse blokken (1.1.01c) og derefter hive tidspunktet op fra "interne variable" til "indstillinger". Du vil derved kunne se hvornår udgangen slukker. Denne visning kræver ikke løbende opdatering da den kun bliver sat en gang. ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret January 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2009 HejLært af bitter erfaring, venter jeg med at installer nye opdatering til at de har været afprøvet en hvis tid.Hører 1.1.01c ikke med i version 2.6? og kan man bruge den FB uden 2.6 ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret January 3, 2009 Rapporter Share Besvaret January 3, 2009 Den tilhører V2.6Du kan oplåse din blok og trække timeren op i instillingsfeltet - så vil du kunne se nedtællingen. Men du skal bare ikke have for mange af disse visninger da de som sagt bruger en del "unødige" opdaterings resourcer.ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret January 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2009 HejKan man download 2.6 og installer den på ens PC, mens man stadigvæk kør 2.2 i forhold til IHC ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Kjærgaard1354922242
Hej Jeg vil genre have mulighed for i Scene Design, at se hvor lang tid der er tilbage når tiden er bliver aktivitet på FB 1.1.01.Er der en som kan hjælpe med at ændre denne FB så man få en tid der løben tæller ned ?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts