Riber Skrevet October 28, 2018 Rapporter Share Skrevet October 28, 2018 Hej forum. Jeg har PT et problem med mit udendørs lys, som ikke vil tænde af sig selv mere efter en strømafbrydelse. Førhen har jeg godt kunne komme i kontakt med min controller via usb og så ændre noget via serviceview. Det kan jeg heller ikke mere. Jeg har aldrig kunnet komme i kontakt med controlleren via visual og tænker det er noget i min pc der ikke virker efter hensigten. Mit spørgsmål lyder så: Er der en der kunne tænke sig og hjælpe mig med at få det her til at fungere igen, selvfølgelig mod betaling.? Jeg bor i Randers nærmere betegnet Paderup. Rasmus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 28, 2018 Rapporter Share Besvaret October 28, 2018 Ring til din lokale elektriker som nævner IHC på hans website. Han kan nemt hjælpe dig med disse ting. Vedr. manglende USB adgang efter strømsvigt. Prøv at tage strømmen til controlleren, incl. evt. batteri backup. Sommetider kommer controlleren ikke rigtigt op efter et crash. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Riber Besvaret October 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 28, 2018 Ja det kunne jeg selvfølgelig, men hvis jeg ville det, havde der jo ikke været nogen grund til at spørge herinde. Tænkte at hvis der var en herinde der ville hjælpe, ville jeg også selv få mere ud af det. Men tak for dit råd mht. at tage strømmen fra controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 28, 2018 Rapporter Share Besvaret October 28, 2018 Der findes flere elektriker som ved ganske meget om IHC og som er gode til at vejlede og hjælpe deres kunder. Hvis du læser med her på boardet vil du se at IHC ikke er verdens mest stabile produkt, og at folk render ind i MANGE forskellige problemer med IHC. En elektriker som arbejder med IHC mere eller mindre dagligt, vil have et langt bredder erfarings grundlag end nogen enkelt person her på boardet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Riber
Hej forum.
Jeg har PT et problem med mit udendørs lys, som ikke vil tænde af sig selv mere efter en strømafbrydelse.
Førhen har jeg godt kunne komme i kontakt med min controller via usb og så ændre noget via serviceview. Det kan jeg heller ikke mere.
Jeg har aldrig kunnet komme i kontakt med controlleren via visual og tænker det er noget i min pc der ikke virker efter hensigten.
Mit spørgsmål lyder så: Er der en der kunne tænke sig og hjælpe mig med at få det her til at fungere igen, selvfølgelig mod betaling.?
Jeg bor i Randers nærmere betegnet Paderup.
Rasmus
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts