chr.kj Skrevet October 27, 2018 Rapporter Share Skrevet October 27, 2018 Hej med jer. Jeg skal til at konfigurere en wireless stikkontakt med 2 tryk (ikke en mobil stikkontakt), men jeg syntes ikke jeg kan finde en FB der passer til den? Kan det passe? Tak for hjælpen :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Lars1 Besvaret October 27, 2018 Rapporter Share Besvaret October 27, 2018 Desværre kan du ikke bruge trykkene på wireless stikkontakter i dit program. Det gælder både den fast installerede og den mobile udgave. Det er kun kombi afbryderne og kombi dimmerne, hvor trykkene kan bruges i dit program. Hvis du tænder eller slukker direkte på din wireless stikkontakt, kan du dog fange dette ved at linke wireless stikkontakt udgangen til en indgang i en FB. Det er dog ikke en dokumenteret metode, så der er ingen garanti for at det vil virker i nyer firmwares og visual versioner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Lars Jacobsen Besvaret October 27, 2018 Rapporter Share Besvaret October 27, 2018 Der er nærmet frit slag. Du kan styre den via udgangen med On/OFF signaler, eller via Scenarier (dog kun On/Off) Mener at huske Trykkerne direkte på Stikkontakten overstyrer lokalt og ikke altså kan linkes og benyttes som styrende tryk til andet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 chr.kj Besvaret October 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 28, 2018 Øv men Tak for svarene.. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
chr.kj
Hej med jer.
Jeg skal til at konfigurere en wireless stikkontakt med 2 tryk (ikke en mobil stikkontakt), men jeg syntes ikke jeg kan finde en FB der passer til den?
Kan det passe?
Tak for hjælpen :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts