PJ7913 Skrevet October 27, 2018 Rapporter Share Skrevet October 27, 2018 Min LK OPUS 73 PIR virker ikke mere så jeg ville prøve at skifte til ny udendørssensor. Så jeg har købet en Servodan Minilux PIR 41-262. Men jeg ved ikke hvorleds den skal tilsluttes?? Billede 3 er som det er tilslutte i dag og det virker ? Billede 1 info på LK 73 Billede 2 info på Servodan Der er 4 klemmer i Servodaen 41-262 og kun 3 klemmer i LK 73 ? Hvilke skal jeg brug og med hvilke farver ledninger? På forhånd tak Hilsen Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FWH Besvaret October 27, 2018 Rapporter Share Besvaret October 27, 2018 Hej Prøv det her, det virker hos mig. 1 på pir + 2 på pir- 4 på pir til indgang på input modul Mvh Flemming Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret October 27, 2018 Rapporter Share Besvaret October 27, 2018 Hvorfor kører du ikke videre med en Lk opus 74 pir med Fuga indsats? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret October 27, 2018 Rapporter Share Besvaret October 27, 2018 1 minut siden, Peter Holm Larsen skrev: Hvorfor kører du ikke videre med en Lk opus 74 pir med Fuga indsats? Jeg selv i sin tid købt en Minilux som du nævner med vil du skifte til LKs Minilux er ikke bare super grim også dårlig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PJ7913 Besvaret October 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 28, 2018 På 27/10/2018 at 09:29 , Flemming Wilton Hansen skrev: Hej Prøv det her, det virker hos mig. 1 på pir + 2 på pir- 4 på pir til indgang på input modul Mvh Flemming Hej Flemming, Det virker ikke med Rød på 1 Gul på 2 og Blå på 4! Den lyser godt nok når jeg laver Walk-test?? Mvh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PJ7913 Besvaret October 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 28, 2018 12 timer siden, Peter Holm Larsen skrev: Jeg selv i sin tid købt en Minilux som du nævner med vil du skifte til LKs Minilux er ikke bare super grim også dårlig. Hej Peter, Jeg vil da gerne forsætte med LK OPUS 73 PIR men frontglasset var helt krakeleret, og faldt fra hinanden da jeg tog den ned. Og det er ikke lykkes mig at finde et nyt frontglas eller en ny PIR på nettet. Kender du til et sted hvor den kan købes?? Mvh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 28, 2018 Rapporter Share Besvaret October 28, 2018 Blå/sort skal du have på 2 (-) Rød/brun skal du have på 4 (NPN) Gul/grå kan du ikke bruge på den servodan. Du skal dog have fast 24V+ ud til den servodan, og den skal du have monteret en ledning på i din tavle, da den højst sandsynligt ikke er ført med ud til den gamle OPUS 73 (den blev ikke brugt til den type PIR). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret October 31, 2018 Rapporter Share Besvaret October 31, 2018 På 28/10/2018 at 10:34 , PJ7913 skrev: Hej Peter, Jeg vil da gerne forsætte med LK OPUS 73 PIR men frontglasset var helt krakeleret, og faldt fra hinanden da jeg tog den ned. Og det er ikke lykkes mig at finde et nyt frontglas eller en ny PIR på nettet. Kender du til et sted hvor den kan købes?? Mvh Peter Jeg ville nok vælge en Fuga 24 V pir til montering i en Opus 74 dåse - et rigtigt godt valg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PJ7913
Min LK OPUS 73 PIR virker ikke mere så jeg ville prøve at skifte til ny udendørssensor. Så jeg har købet en Servodan Minilux PIR 41-262.
Men jeg ved ikke hvorleds den skal tilsluttes??
Billede 3 er som det er tilslutte i dag og det virker ?
Billede 1 info på LK 73
Billede 2 info på Servodan
Der er 4 klemmer i Servodaen 41-262 og kun 3 klemmer i LK 73 ? Hvilke skal jeg brug og med hvilke farver ledninger?
På forhånd tak
Hilsen Peter
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts