PeterAarhus Skrevet October 18, 2018 Rapporter Share Skrevet October 18, 2018 Hej efter min Huawei er blevet opdateret til 8.0 virker min lk app ikke mere jeg har prøvet at installere IHCDroid, sat den op, den siger den finde ctrl, men hvordan for jeg acces til ihcctrl?? nogen gode ideer?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 18, 2018 Rapporter Share Besvaret October 18, 2018 Det er muligvis et krypterings problem, som med Apple IOS10. Hvilken HW version er din contoller, og hvilken firmware køre den med? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FWH Besvaret November 11, 2018 Rapporter Share Besvaret November 11, 2018 På 18/10/2018 at 15:17 , PeterAarhus skrev: Hej efter min Huawei er blevet opdateret til 8.0 virker min lk app ikke mere jeg har prøvet at installere IHCDroid, sat den op, den siger den finde ctrl, men hvordan for jeg acces til ihcctrl?? nogen gode ideer?? Hej, jeg oplevede præcist det samme. Android V8 og IOS 11 kræver højere sikkerhedsniveau . Det betyder at du skal opgradere din firmware for at få din app til at virke igen. Det har jeg gjort og alt spiller perfekt nu. jeg fulgte Ulles vejledning. Den kommer her. Brugte Firmwareloader 1-3-3 til opgradering. Kørte FW på i følgende rækkefølge: 2.7.190 2.7.199 2.7.220 2.8.4 Afinstallerede Visual 2.7.349 og installerede 2.8.6 på min computer. Alt spiller som det skal. De er blevet hurtigere, genstarter ikke og jeg kan bruge IHC Tablet på iOS11 mvh Flemming Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PeterAarhus
Hej efter min Huawei er blevet opdateret til 8.0 virker min lk app ikke mere
jeg har prøvet at installere IHCDroid, sat den op, den siger den finde ctrl, men hvordan for jeg acces til ihcctrl??
nogen gode ideer??
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts