Søren Sølund Wahlgren Skrevet October 16, 2018 Rapporter Share Skrevet October 16, 2018 Jeg har købt et hus, hvor der er LK IHC kontakter, men jeg er ikke stødt på en controller, så det går jeg ud fra, her ikke er. Hvad skal jeg have fat i for at kunne styret lyset med apps og/eller noget smart home halløj? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret October 16, 2018 Rapporter Share Besvaret October 16, 2018 Hvis du har IHC kontakter men ingen kontroller, så har du et stand alone IHC anlæg og ingen blå "kasser" i din eltavle. Har du blå kasser i tavlen bør der også være en kontroller et eller andet sted, evt på loftet. Hvis du ønsker adgang til alle mulighederne via apps eller andet halløj så skal du anskaffe dig en nyere IHC kontroller og få den programmeret med alle de smart muligheder I ønsker. Om du vælger den sidste nye kontroller eller en ældre model må være op til dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret October 17, 2018 Rapporter Share Besvaret October 17, 2018 Det kunne jo også være en kiprelæinstallation, hvor der er brugt fuga svagstrømstryk. Så er der lang vej til appstyring... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren Sølund Wahlgren
Jeg har købt et hus, hvor der er LK IHC kontakter, men jeg er ikke stødt på en controller, så det går jeg ud fra, her ikke er. Hvad skal jeg have fat i for at kunne styret lyset med apps og/eller noget smart home halløj?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts