Jeg har lige købt hus sammen med kæresten, og vi har fået købt et hus der er stoppet med IHC. Jeg har så skiftet ALT el ud, og skal til at finde ud af hvad der skal være i enderne af kablet. Min elektriker har ikke meget forstand på selve IHC produkterne (Kan jeg høre) - Så derfor spørger jeg her.
Jeg har 3 forskellige tryk:
505DA503 (x4)
505DA513 (x1)
505DA101 (x12)
Jeg håbede at 505DA101 var et Wireless tryk med 230V forsyning, og at den så var fuld programmerbar, men det fandt jeg ud af ved at kigge på denne tegning det IKKE er:
Spørgsmål
Nikolej Genefke
Hej IHC brugere
Jeg har lige købt hus sammen med kæresten, og vi har fået købt et hus der er stoppet med IHC. Jeg har så skiftet ALT el ud, og skal til at finde ud af hvad der skal være i enderne af kablet. Min elektriker har ikke meget forstand på selve IHC produkterne (Kan jeg høre) - Så derfor spørger jeg her.
Jeg har 3 forskellige tryk:
505DA503 (x4)
505DA513 (x1)
505DA101 (x12)
Jeg håbede at 505DA101 var et Wireless tryk med 230V forsyning, og at den så var fuld programmerbar, men det fandt jeg ud af ved at kigge på denne tegning det IKKE er:
http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/019D903922_02.pdf
Kan jeg ikke fjerne lysdæmpningen i den kontakt og så kun bruge den som kontakt ?
Jeg har en del IHC wireless tryk (505DA002), men da jeg skal bruge rigtig mange i mit hus (28 styk) - Så håber jeg at jeg kan genbruge de 505DA101.
Skal siges jeg har sat SG Junistar Gyro op i huset som spots, har 3 spots af et andet mærke i et skab.
Link til kommentar
Del på andre sites
20 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts