Szafranski Skrevet October 13, 2018 Rapporter Share Skrevet October 13, 2018 Kan denne kun styre en fase eller kan da klare flere? Eller er der et andet alternativ, så man kan styre flere fra een enhed. Sådan at jeg ikke skal købe mig fattig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret October 13, 2018 Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 Øhh hvordan vil du sætte flere faser på.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret October 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 14 minutter siden, Thomas skrev: Øhh hvordan vil du sætte flere faser på.... Det er jo der jeg spørger om... Kunne ikke finde ud af om det var lavet, så den havde mulighed for at styre mere end en fase. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret October 13, 2018 Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 Nu siger man jo normalt at der ikke er dumme spørgsmål, men frække svar og her må jeg nok give Thomas ret. Sorry ;-) Men for at tage dit spørgsmål lidt videre, uden egentlig at vide hvad dit projekt går ud på, så kan man, hvis der er behov for et fler-faset afbrydelse sætte en kontaktor ind som dit Wireless relæ, så kan styre. På denne måde kan dit ene Puck relæ styre flere faser. Men direkte på Puck relæet, så nej. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret October 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 1 time siden, Martin Abildgaard skrev: Nu siger man jo normalt at der ikke er dumme spørgsmål, men frække svar og her må jeg nok give Thomas ret. Sorry ;-) Men for at tage dit spørgsmål lidt videre, uden egentlig at vide hvad dit projekt går ud på, så kan man, hvis der er behov for et fler-faset afbrydelse sætte en kontaktor ind som dit Wireless relæ, så kan styre. På denne måde kan dit ene Puck relæ styre flere faser. Men direkte på Puck relæet, så nej. Mit spørgsmål røg nok lidt hurtigt afsted og jeg google bare hurtigt relæet og læste info på en enkelt shop, uden at finde produktblad. Men synes bare det løber lidt op, hvis jeg skulle have 3 relæer. Gider du uddybe hvad en kontraktor er? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret October 13, 2018 Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 11 minutter siden, Szafranski skrev: Gider du uddybe hvad en kontraktor er? Det kunne være noget som dette. https://www.greenline.dk/k/elartikler/tavlemateriel/kiprelae-og-kontaktor/p/4-polet-minikontaktor en kontaktor/relæ som via 230v ind på styrestrømmen aktiverer 3-4 kontaktsæt samtidigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 14, 2018 Rapporter Share Besvaret October 14, 2018 8 timer siden, Szafranski skrev: Mit spørgsmål røg nok lidt hurtigt afsted og jeg google bare hurtigt relæet og læste info på en enkelt shop, uden at finde produktblad. Men synes bare det løber lidt op, hvis jeg skulle have 3 relæer. Gider du uddybe hvad en kontraktor er? Mon ikke du bør tage fat i din lokale elektriker. Stærkstørm er ikke noget man bare leger med, og de spørgsmål du stiller her er noget som en gennemsnitlig elektriker lærling vil være i stand til at svare på før han/hun starter på første skole forløb eller hos mester. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Kan denne kun styre en fase eller kan da klare flere?
Eller er der et andet alternativ, så man kan styre flere fra een enhed. Sådan at jeg ikke skal købe mig fattig?
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts