Anders Bjerregaard Skrevet October 12, 2018 Rapporter Share Skrevet October 12, 2018 PlayPause og Sonos favorit er pludselig stoppet med at virke. Ved Sonos favorit starter Sonos, men skifter ikke til favorit iht. indstilling Ved PlayPause starter sonos, men vil ikke stoppe igen ved anden aktivering Jeg kan godt stoppe Sonos ved aktivering af Pause funktion. Volume funktion virker også ubeklageligt. Har Sonos lavet en ny API eller hvad er der sket? Det pudsige er at jeg godt kan start/stoppe Sonos via home app (shuffle). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret October 12, 2018 Rapporter Share Besvaret October 12, 2018 1 minute ago, Anders Bjerregaard said: PlayPause og Sonos favorit er pludselig stoppet med at virke. Ved Sonos favorit starter Sonos, men skifter ikke til favorit iht. indstilling Ved PlayPause starter sonos, men vil ikke stoppe igen ved anden aktivering Jeg kan godt stoppe Sonos ved aktivering af Pause funktion. Volume funktion virker også ubeklageligt. Har Sonos lavet en ny API eller hvad er der sket? Det pudsige er at jeg godt kan start/stoppe Sonos via home app (shuffle). Sonos har haft lavet nogle ændringer i deres api for nyelig. Måske de har lavet andre ændringer. Tryk lige på remote support, så tjekker jeg lige. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bjerregaard Besvaret October 12, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 12, 2018 40 minutter siden, cis2131 skrev: Sonos har haft lavet nogle ændringer i deres api for nyelig. Måske de har lavet andre ændringer. Tryk lige på remote support, så tjekker jeg lige. Claus Værs'go Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret October 13, 2018 Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 Er kommet på nu.. Kan du teste det igen?. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bjerregaard Besvaret October 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 1 minut siden, cis2131 skrev: Er kommet på nu.. Kan du teste det igen?. Claus YEP - det virker. tusind tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret October 13, 2018 Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 1 minute ago, Anders Bjerregaard said: YEP - det virker. tusind tak Super.. Tror egentlig bare et genstart havde løs det :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bjerregaard Besvaret October 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 13, 2018 1 minut siden, cis2131 skrev: Super.. Tror egentlig bare et genstart havde løs det :-) Aha - ok fortsat god weekend Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts