tbpshare Skrevet October 11, 2018 Rapporter Share Skrevet October 11, 2018 Jeg har en “LK FUGA© PIR SENSOR” 24V koblet til IHC som jeg skal have udskiftet pga. defekt, men da produktet ikke findes længere er jeg I tvivl om hvilken enhed, jeg kan erstatte den med. Den jeg har nu har dækningsvinkel på 110° vandret og 80° lodret Jeg vedlægger billede af min nuværende sensor og den originale installationsvejledning fra LK. Q: Hvilke modeller kan jeg opgrade med ? - gerne med samme indsats og kabling, så den del ikke skal laves om Jeg har også kigget i LK’s PIR Guide (også vedlagt) og tænker det er én af disse der er den rigtige at vælge, men er ikke helt sikker. ”LK FUGA® PIR 24 V” ”LK FUGA® PIR 24 V IHC Control®” Jeg har en IHC controller Visual 2 - HW 6.2 med firmware 2.8.4. pir-guide-unlocked.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FWH Besvaret November 1, 2018 Rapporter Share Besvaret November 1, 2018 På 11/10/2018 at 12:10 , tbpshare skrev: Jeg har en “LK FUGA© PIR SENSOR” 24V koblet til IHC som jeg skal have udskiftet pga. defekt, men da produktet ikke findes længere er jeg I tvivl om hvilken enhed, jeg kan erstatte den med. Den jeg har nu har dækningsvinkel på 110° vandret og 80° lodret Jeg vedlægger billede af min nuværende sensor og den originale installationsvejledning fra LK. Q: Hvilke modeller kan jeg opgrade med ? - gerne med samme indsats og kabling, så den del ikke skal laves om Jeg har også kigget i LK’s PIR Guide (også vedlagt) og tænker det er én af disse der er den rigtige at vælge, men er ikke helt sikker. ”LK FUGA® PIR 24 V” ”LK FUGA® PIR 24 V IHC Control®” Jeg har en IHC controller Visual 2 - HW 6.2 med firmware 2.8.4. pir-guide-unlocked.pdf Denne burde virke. https://www.elvvs.dk/p/opus-74-ihc-pir-control-24v-180-udendoers-komplet-med-underlag-erstatter-opus73-1601585/?gclid=CjwKCAjwyOreBRAYEiwAR2mSknQ4GRl-mubH_pib4BTBawGFqkA9rLZxSeMnoNiZVltxnkhgqoNSAxoCBicQAvD_BwE Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
tbpshare
Jeg har en “LK FUGA© PIR SENSOR” 24V koblet til IHC som jeg skal have udskiftet pga. defekt, men da produktet ikke findes længere er jeg I tvivl om hvilken enhed, jeg kan erstatte den med. Den jeg har nu har dækningsvinkel på 110° vandret og 80° lodret
Jeg vedlægger billede af min nuværende sensor og den originale installationsvejledning fra LK.
Q: Hvilke modeller kan jeg opgrade med ? - gerne med samme indsats og kabling, så den del ikke skal laves om
Jeg har også kigget i LK’s PIR Guide (også vedlagt) og tænker det er én af disse der er den rigtige at vælge, men er ikke helt sikker.
”LK FUGA® PIR 24 V”
”LK FUGA® PIR 24 V IHC Control®”
Jeg har en IHC controller Visual 2 - HW 6.2 med firmware 2.8.4.
pir-guide-unlocked.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts