JesperFrb Skrevet October 9, 2018 Rapporter Share Skrevet October 9, 2018 Tak for alt IHC-Bridge. Virkelig god software og har alt det man mangler i forhold LK's standard software. Men efter en hård genstart af RaspPi kommer den med en databasefejl. Fatal error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/html/connections/Connection.php on line 661 Er det muligt at få ssh login til RaspPi så jeg kan fixe den mangle database service selv? I øvrigt sig til hvis du mangler hosting af ihcbridge.ease.dk så vil jeg gerne lægge servere til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret October 9, 2018 Rapporter Share Besvaret October 9, 2018 42 minutes ago, JesperFrb said: Tak for alt IHC-Bridge. Virkelig god software og har alt det man mangler i forhold LK's standard software. Men efter en hård genstart af RaspPi kommer den med en databasefejl. Fatal error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /var/www/html/connections/Connection.php on line 661 Er det muligt at få ssh login til RaspPi så jeg kan fixe den mangle database service selv? I øvrigt sig til hvis du mangler hosting af ihcbridge.ease.dk så vil jeg gerne lægge servere til. Hej Jesper Tak. Jeg kan desværre ikke udlevere ssh password, da jeg godt vil beskytte koden, og sikre mig at alle kører ens i support øjemed. Men hvis du laver en portåbning på port 22, så kan jeg lige som om der er noget jeg kan gøre. Det er muligt databasen bare skal repareres, men jeg ret sikker på at dit sd kort er beskadiget siden den laver denne fejl. Jeg har erfaret at det godt kan betale sig at købe et micro SD kort af god kvalitet. Jeg har selv kørt med det samme Sandisk Ultra kort i over 2 år. og den har været slukket utallige gange, uden at lave disk fejl. Tak for hosting tilbudet, men har selv adgang til hosting i mit arbejde :-) Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JesperFrb Besvaret October 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 9, 2018 2 hours ago, cis2131 said: Hej Jesper Tak. Jeg kan desværre ikke udlevere ssh password, da jeg godt vil beskytte koden, og sikre mig at alle kører ens i support øjemed. Men hvis du laver en portåbning på port 22, så kan jeg lige som om der er noget jeg kan gøre. Det er muligt databasen bare skal repareres, men jeg ret sikker på at dit sd kort er beskadiget siden den laver denne fejl. Jeg har erfaret at det godt kan betale sig at købe et micro SD kort af god kvalitet. Jeg har selv kørt med det samme Sandisk Ultra kort i over 2 år. og den har været slukket utallige gange, uden at lave disk fejl. Tak for hosting tilbudet, men har selv adgang til hosting i mit arbejde :-) Claus Det er helt forståeligt. jeg har åbnet for port 22 nu. Mener det var ok kvalitet men ellers så må jeg lige købe et nyt og reinstallere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret October 9, 2018 Rapporter Share Besvaret October 9, 2018 Send mig lige din ip, eller Aktiverings nøgle på en PB. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sbay Besvaret March 5, 2019 Rapporter Share Besvaret March 5, 2019 Jeg har lige fået samme fejl - hvordan kan jeg åbne porten for dig - når jeg ikke kan komme ind på PI'en? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 6, 2019 Rapporter Share Besvaret March 6, 2019 10 timer siden, sbay skrev: Jeg har lige fået samme fejl - hvordan kan jeg åbne porten for dig - når jeg ikke kan komme ind på PI'en? Du skal lave en portforward i din router på port 22 til den IP adresse din Pi har. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 6, 2019 Rapporter Share Besvaret March 6, 2019 Hej Claus. Jeg har installeret image på et nyt SD-kort efter af have samme fejl som trådstarter. Kan jeg få dig til indlæse den backup du har? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sbay Besvaret March 6, 2019 Rapporter Share Besvaret March 6, 2019 14 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Du skal lave en portforward i din router på port 22 til den IP adresse din Pi har. Ok, det har jeg prøvet nu :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret March 7, 2019 Rapporter Share Besvaret March 7, 2019 22 hours ago, Bjarne Sørensen said: Hej Claus. Jeg har installeret image på et nyt SD-kort efter af have samme fejl som trådstarter. Kan jeg få dig til indlæse den backup du har? Hej Bjarne Er lidt ophængt for tiden.. Prøver at nå det i dag. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 7, 2019 Rapporter Share Besvaret March 7, 2019 4 minutter siden, cis2131 skrev: Hej Bjarne Er lidt ophængt for tiden.. Prøver at nå det i dag. Claus Det er helt okay. Tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts