Lasse Fugmann Kristensen Skrevet October 7, 2018 Rapporter Share Skrevet October 7, 2018 Hej, JEg har netop installeret en Servoda 41-274 sensor udenfor. Denne er udelukkende med PIR, og giver et 24 VDC signal retur, ved detektering. For at jegkan bruge dette til at trække en 24V indgang på IHC, skal det jo konverteres til 0V (altså trække indgangen ned til 0V). Jeg har pørvet med et 24VDC relæ, men det kan sensoren umiddelbart ikke trække. Hvad gør i andre? Vh Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret October 7, 2018 Rapporter Share Besvaret October 7, 2018 En Servodan 41-274 er med NPN udgang, så den kan du montere direkte på et input24/3 modul. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lasse Fugmann Kristensen Besvaret October 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 8, 2018 Gu' kan den så... jeg var allerede i gang med overdragelsesrelæer etc, men skulle bare have sat den direkte til - Det virker så fint :-) Tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts