FWH Besvaret October 25, 2018 Rapporter Share Besvaret October 25, 2018 Hej Pons, Jeg har masser af nye og demo dele til IHC NET, du er meget velkommen til at komme forbi og se. Du kan få det MEGET billigt Mvh Flemming Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pons Besvaret October 25, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 25, 2018 6 timer siden, Flemming Wilton Hansen skrev: Hej Pons, Jeg har masser af nye og demo dele til IHC NET, du er meget velkommen til at komme forbi og se. Du kan få det MEGET billigt Mvh Flemming Hej Flemming. Du er den første der giver lyd, så i mellemtiden har jeg fået færdigbygget min installation med ikke-ihc komponenter. Jeg har derfor ikke længere behov for stumper. Men mange tak for din henvendelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 25, 2018 Rapporter Share Besvaret October 25, 2018 6 timer siden, Pons skrev: Hej Flemming. Du er den første der giver lyd, så i mellemtiden har jeg fået færdigbygget min installation med ikke-ihc komponenter. Jeg har derfor ikke længere behov for stumper. Men mange tak for din henvendelse. Hvad endte du med at bruge til aktive komponenter som switche og antenne forstærker etc.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 25, 2018 Rapporter Share Besvaret October 25, 2018 13 timer siden, Flemming Wilton Hansen skrev: Hej Pons, Jeg har masser af nye og demo dele til IHC NET, du er meget velkommen til at komme forbi og se. Du kan få det MEGET billigt Mvh Flemming Hvor i landet gemmer du dig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret October 26, 2018 Rapporter Share Besvaret October 26, 2018 8 timer siden, Lars1 skrev: Hvor i landet gemmer du dig? Hej, midt mellem Slagelse og Næstved. men jeg tager nogle billeder i dag og poster dem , så kan du lige få et overblik, ok. mvh Flemming Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts