Michael Nielsen Skrevet October 20, 2007 Rapporter Share Skrevet October 20, 2007 Hej;Er der nogen som kan anbefale hvilke relæ kontaktor man kan bruge til 24 VDC IHC output? Skal bruges til styring af garageport. Evt. 230 V relæ kontaktor kan også bruges.Med Venlig HilsenMichael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret October 21, 2007 Rapporter Share Besvaret October 21, 2007 For 8 år siden købte jeg nogle relæer hos Brinck. Jeg købte endda et par ekstra, som jeg IKKE har haft brug for. De hedder: Magnecraft W78PCX-3 8230 24VDC og der er 4 sæt kontakter. De har kørt helt uden problemer og er ofte aktiverede i flere døgn. De var endda til at betale. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret October 23, 2007 Rapporter Share Besvaret October 23, 2007 Hej MichaelJeg plejer at bruge et 400V output 10A til denne type kunder, da dette modul er det eneste, der p.t findes med potentialfrie kontaktsæt.Det med at skulle bygge alle mulige mellemrelæer mm ind i IHC, for at få det til at spille sammen er altid en nødløsning, men det bliver der heldigvis snart ændret på Men det kan rigtigt nok lade sig gøre som Dennis skriver, med et mellemrelæ på 24V og et 24V output modulMed venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret December 19, 2007 Rapporter Share Besvaret December 19, 2007 Hej Allan.Hvad betyder det, at relæerne er potentialfrie? Mener du, at der er spændingsfald over relæerne i alle andre outputmoduler ift. forsyningsspændingen, eller?-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret December 22, 2007 Rapporter Share Besvaret December 22, 2007 I dagligtale betyder det bare at du selv sætter den spænding ind du vil ha' ud igen... Men det er de andre på en måde også, hvis du bare forbinder dem rigtigt.Output 230 der hænger de bare sammen 4 og 4...Men Output 400 der kan du sætte hver sin spænding/fase på hver af de 8 relæer... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts