Jørgen Møllegaard Skrevet September 28, 2018 Rapporter Share Skrevet September 28, 2018 Hejsa, Så er der en ny Visual 3 version og en ny FW til HW. 7.1 Visual version 03.04.54 og FW. 03.03.09. De skriver det er noget med Touch lyddæmpere, som udgår. Venligst send jeres kommentarer hvis der er faldgruber i det. Jørgen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret September 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2018 Har forsøgt at opgradere og den Nye FW er på kontrolleren, men jeg kan kun kommunikere med kontrolleren via FW’ loaderen, så nu er i advaret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 28, 2018 Rapporter Share Besvaret September 28, 2018 "Opdaterings funktionen er ikke aktiv, undlad at tilkoble funktionen." - man kan kun elske deres software kvalitet - hvorfor ikke fjerne det indtil det er klar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret September 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2018 Advarsel: Hold jer fra den - nu er jeg uden lys. Downgrade hjælper heller ikke. Har mistanke om noget Java skrammel, men det må vi have Lars 1 til at kigge på. Og så op til en weekend. Har haft kvalificeret hjælp-kontrolleren kan ikke kommunikere hverken på netværk eller USB, så den er i udu, så et godt råd: Lad være at opgradere. Jørgen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 28, 2018 Rapporter Share Besvaret September 28, 2018 Java har kun indflydelse på Visual, ikke afviklingen af programmet i controlleren. Derudover har jeg ingen Visual 3 controller, så jeg kan ikke checke Jave problemer mod den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret October 4, 2018 Rapporter Share Besvaret October 4, 2018 På 28/9/2018 at 15:06 , Jørgen Møllegaard skrev: Advarsel: Hold jer fra den - nu er jeg uden lys. Downgrade hjælper heller ikke. Har mistanke om noget Java skrammel, men det må vi have Lars 1 til at kigge på. Og så op til en weekend. Har haft kvalificeret hjælp-kontrolleren kan ikke kommunikere hverken på netværk eller USB, så den er i udu, så et godt råd: Lad være at opgradere. Jørgen. Noget nyt? Har du været uden lys en uges tid nu? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret October 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2018 Nej, men næsten. Output signalerne på alle stikkontakter forblev on, men lavede en afbrydelse ca. hver time. Hvorfor aner jeg ikke. Resten var dødt. Fik fat i en ny Visual 3 kontroller og opgraderede til FW 03.03.09 inden installation.Min Visual fil i brug blev ligeledes lagt ind på den nye kontroller vha. USB på mit køkkenbord.. Derefter af med den defekte og den nye på. Og nu virker det perfekt igen. Så der har været et eller andet galt med den gamle kontroller. Alt trådløst skulle linkes igen. Når nogen sådan sker lærer man at sætte pris på det man har. I Admin kan jeg se, at der er en ny RF version -om det er meget bedre ved jeg ikke endnu, men jeg har lys!!. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret October 4, 2018 Rapporter Share Besvaret October 4, 2018 Ok, ærgeligt at det skulle gå så galt. Prøvede du at restore wireless linkning fra sd-kortet, inden du gik i gang med at linke alle? Det skulle jo netop være en af fordelene ved sd-kortet, at den har en backup af wireless enhedernes id'er. Jeg har lige opdateret min, og det gik heldigvis uden problemer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret October 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2018 Desværre nej. Da jeg ikke havde hørt om nogen der havde opgraderet til FW 03.03.09 og den nye Visual med succes var jeg meget ydmyg i mine bestræbelser på at få det til at funke igen.. Men nu er der da 1 uden crash, så min gamle kontroller var defekt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
M000192 Besvaret October 4, 2018 Rapporter Share Besvaret October 4, 2018 Har også opdateret i Tirsdags uden problemer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts