Thomas Boyens Skrevet September 25, 2018 Rapporter Share Skrevet September 25, 2018 Er der en måde hvor man kan tjekke sit program for evt. optimering ? Jeg tænker på udgange der evt. er brugt 2 gange og funktions blokke der ikke er optimale for program afvikling. Min Controller (hw 6.1) genstart måske hvert andet måned og må jo næsten være resultat af dårlig programmering ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret September 25, 2018 Rapporter Share Besvaret September 25, 2018 5 minutter siden, Thomas Boyens skrev: Jeg tænker på udgange der evt. er brugt 2 gange og funktions blokke der ikke er optimale for program afvikling. Det første kan du se under dokumentation, rapporter. Mig bekendt findes der ikke nogen automatisk måde at kontrollerer funktionsblokke på, kun manuelt via test om omtanke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Boyens Besvaret September 25, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2018 45 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Det første kan du se under dokumentation, rapporter. Mig bekendt findes der ikke nogen automatisk måde at kontrollerer funktionsblokke på, kun manuelt via test om omtanke. Ok, jeg laver en udskrift og går det hele igennem :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret September 25, 2018 Rapporter Share Besvaret September 25, 2018 Udgangene kommer sidst og i nummer orden, så det ses hurtigt på skærmen Thomas Boyens 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas Boyens
Er der en måde hvor man kan tjekke sit program for evt. optimering ?
Jeg tænker på udgange der evt. er brugt 2 gange og funktions blokke der ikke er optimale for program afvikling.
Min Controller (hw 6.1) genstart måske hvert andet måned og må jo næsten være resultat af dårlig programmering ?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts