thk Skrevet September 24, 2018 Rapporter Share Skrevet September 24, 2018 Hej Programmører Er der nogen som har kendskab til et simpelt script eller en anden programmetode, der kan uploade et projekt.vis til controlleren (6.1)? Pft. Vh Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 24, 2018 Rapporter Share Besvaret September 24, 2018 Ja jeg har gjort det. Det er relativt simpelt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thk Besvaret September 24, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2018 Hej Mikkel. Ja det tænkte jeg nok du havde :-) Kan du give mig en opskrift? ;-) Vh Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 24, 2018 Rapporter Share Besvaret September 24, 2018 Hvad skal du bruge det til? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thk Besvaret September 24, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2018 Ja det er lidt tricky. I de 10 år jeg har haft IHC'en har jeg en 6-7 gange oplevet at alarmen spontant går i gang - mens vi er hjemme og ser tv eller tuller rundt. Det er umuligt at stoppe den igen - der er intet som reagere - Det er som om controlleren er gået i en form for frys. Selv om jeg fjerner strømmen inkl backup batteri, så husker kontrolleren og udgangene forrige status hvilket er meget højt 102 dB direkte i ørerne på os og hunden, som går helt i chok. Den eneste måde jeg kan resette controlleren er ved at uploade et tomt projekt og derefter uploade det rigtige igen. Det får alle udgange til at gå i normal status. Med scriptet ville jeg kunne få muligheden for at gøre det fjernstyret, hvis det en dag skulle ske mens vi ikke var hjemme. Jeg kan ikke bede andre om at udføre den handling. Det er muligt at enten controlleren har en fejl, eller måske mit projekt, men det opstår meget spontant og der kan gå år i mellem. Et script kunne klare situationen hurtig og smart. Vh Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 25, 2018 Rapporter Share Besvaret September 25, 2018 Lyder skørt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thk Besvaret September 25, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2018 Vil du hjælpe eller...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 26, 2018 Rapporter Share Besvaret September 26, 2018 ja det kunne vi nok finde ud af - jeg ville nok hellere finde fejlen Men en månedligt reboot ville også være interessant - mit bud er noget løber løbsk. Du må gerne prøve at sende mig din .vis fil så kan jeg evt. lige se om noget er skørt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thk Besvaret September 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2018 Det lyder kanon. Jeg sender lige .vis filen til dig senere... men jeg kunne nu godt alligevel bruge script funktionen i nødstilfælde. Det er ret alvorligt når/hvis det sker (vi har høreværn liggende i skuffen i entréen) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
thk
Hej Programmører
Er der nogen som har kendskab til et simpelt script eller en anden programmetode, der kan uploade et projekt.vis til controlleren (6.1)?
Pft.
Vh Thomas
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts