Ulle Skrevet September 19, 2018 Rapporter Share Skrevet September 19, 2018 Download af 2.8.4..... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret September 19, 2018 Rapporter Share Besvaret September 19, 2018 På LK´s hjemmeside http://www.lk.dk/mit-lk/ihc-software Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret September 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2018 Det er rigtigt ja. Jeg har HV6.1 og har derfor ikke set efter versionen til 6.2. Ser flere steder at man kan ligge 2.8.4 på 6.1 med gammel loader, er der en der har den liggende? Finder lidt blandet skriv om oplevelser med 2.8.4 på 6.1? Er der nogen der har det til at spille uden problemer, altså med en god oplevelse? Vil gerne opgradere da min controller driller vildt meget... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Torben32 Besvaret September 20, 2018 Rapporter Share Besvaret September 20, 2018 Loader findes her på siden i download. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret September 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 20, 2018 Tak for godt svar. En lille ting mere: Når jeg har fået FW2.8.4 på HW6.1 bruger man så IHC Visual software lk_ihc_visual_2_7_349 eller lk_ihc_visual_2_8_6 ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 chr.kj Besvaret September 21, 2018 Rapporter Share Besvaret September 21, 2018 Jeg bruger 2.8.6 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret September 21, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2018 En total skøn oplevelse! Har 2 controllere i mit system, HW6.1. Brugte Firmwareloader 1-3-3 til opgradering. Kørte FW på i følgende rækkefølge: 2.7.190 2.7.199 2.7.220 2.8.4 Afinstallerede Visual 2.7.349 og installerede 2.8.6 på min computer. Alt spiller som det skal. De er blevet hurtigere, genstarter ikke og jeg kan bruge IHC Tablet på iOS11. Peter Vadsholt og Mikkel Skovgaard 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Vadsholt Besvaret October 4, 2018 Rapporter Share Besvaret October 4, 2018 På 21/9/2018 at 17:15 , Ulle skrev: En total skøn oplevelse! Har 2 controllere i mit system, HW6.1. Brugte Firmwareloader 1-3-3 til opgradering. Kørte FW på i følgende rækkefølge: 2.7.190 2.7.199 2.7.220 2.8.4 Afinstallerede Visual 2.7.349 og installerede 2.8.6 på min computer. Alt spiller som det skal. De er blevet hurtigere, genstarter ikke og jeg kan bruge IHC Tablet på iOS11. Hvordan harmonerer det med at LK skriver at jeg på min HW6.1 "kun" kan køre FW 2.7.220 og SW 2.7.349 som jeg allerede gør ? kommer jeg ikke i problemer ved at benytte en ikke godkendt FW på min gamle HW ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret October 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2018 21 minutter siden, Peter Vadsholt skrev: Hvordan harmonerer det med at LK skriver at jeg på min HW6.1 "kun" kan køre FW 2.7.220 og SW 2.7.349 som jeg allerede gør ? kommer jeg ikke i problemer ved at benytte en ikke godkendt FW på min gamle HW ? Jeg har ingen problemer. Peter Vadsholt 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 4, 2018 Rapporter Share Besvaret October 4, 2018 56 minutter siden, Peter Vadsholt skrev: Hvordan harmonerer det med at LK skriver at jeg på min HW6.1 "kun" kan køre FW 2.7.220 og SW 2.7.349 som jeg allerede gør ? kommer jeg ikke i problemer ved at benytte en ikke godkendt FW på min gamle HW ? Glem lk. De vil bare have dine penge nu de er kommet med ny controller. Hvis den gamle 6.1 controller opfyldte dine behov inden iOS 11/12 så opgraderer du den bare til seneste firmware og tager en weekend i Landia med din familie for de penge du har sparet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret October 5, 2018 Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 På 21/9/2018 at 17:15 , Ulle skrev: En total skøn oplevelse! Har 2 controllere i mit system, HW6.1. Brugte Firmwareloader 1-3-3 til opgradering. Kørte FW på i følgende rækkefølge: 2.7.190 2.7.199 2.7.220 2.8.4 Afinstallerede Visual 2.7.349 og installerede 2.8.6 på min computer. Alt spiller som det skal. De er blevet hurtigere, genstarter ikke og jeg kan bruge IHC Tablet på iOS11. Den du kalder Firmwareloader 1-3-3 - er det den fra: jeg overvejer at prøve at upgrade min firmware til det nye - har stadig en v3 controller i kassen så hvis det går galt .) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret October 5, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 Ja det er det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 5, 2018 Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 33 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Den du kalder Firmwareloader 1-3-3 - er det den fra: jeg overvejer at prøve at upgrade min firmware til det nye - har stadig en v3 controller i kassen så hvis det går galt .) Ellers har jeg den her Mikkel. https://www.dropbox.com/s/nohe91fuz0gaydm/IHC_Firmware_loader_Version_1-3-3.zip?dl=0 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret October 5, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 Bjarnes - så er du sikker på det er den rigtige. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 5, 2018 Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 17 timer siden, Peter Vadsholt skrev: Hvordan harmonerer det med at LK skriver at jeg på min HW6.1 "kun" kan køre FW 2.7.220 og SW 2.7.349 som jeg allerede gør ? kommer jeg ikke i problemer ved at benytte en ikke godkendt FW på min gamle HW ? Det er ren CMA (Cover My Ass) fra LK. De har ikke testet 2.8.4 på HW 6.1 og gør det heller ikke, da de ikke længere yder support på HW 6.1. Med andre ord. Ligegyldig hvilken fej du får på din HW6.1 controller, og ligegyldigt hvilken firmware version der ligger på den, vil svaret fra LK være. HW 6.1 supporters ikke længere. Opgrader til HW 6.2 eller 7 Bjarne Sørensen og Astronaut 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 5, 2018 Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 4 minutter siden, Lars1 skrev: Det er ren CMA (Cover My Ass) fra LK. De har ikke testet 2.8.4 på HW 6.1 og gør det heller ikke, da de ikke længere yder support på HW 6.1. Med andre ord. Ligegyldig hvilken fej du får på din HW6.1 controller, og ligegyldigt hvilken firmware version der ligger på den, vil svaret fra LK være. HW 6.1 supporters ikke længere. Opgrader til HW 6.2 eller 7 Præcist og rigtigt formuleret. LK navigerer meget flot som enhver anden større I/T leverandør her. Jeg kan lige høre dem sige at "Den gamle Brother HL1440 laserprinter har vi da virkelig ikke toner til mere" uanfægtet at der findes et hav af 3. parts toner på markedet der kører fint og tilfredsstiller behovet hos den lille landmand der printer i ny og næ. Det klæder dem bestemt ikke, deres image på el-materiel er ellers at de bla. har reservedele til +30 år gamle komponenter (eks vis smal minitangent). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret October 5, 2018 Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 jeg giver den gas i weekenden og ser om baby dør - en dag hvor nogle af mine virkelige nørd kollegaer har tid skal vi se om vi kan få gennemskuet den firmware og lavet vores egen til den og om ikke andet bede LK overholder deres open source forpligtelser med det software de har inkluderet Astronaut, Bjarne Sørensen, Ulle og 2 others 5 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 5, 2018 Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 41 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: en dag hvor nogle af mine virkelige nørd kollegaer har tid skal vi se om vi kan få gennemskuet den firmware og lavet vores egen til den Det kunne være så super nice Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus M. Besvaret January 10, 2021 Rapporter Share Besvaret January 10, 2021 Hvor finder i seneste firmware? Link til LK lader til at vøre død? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 11, 2021 Rapporter Share Besvaret January 11, 2021 Du skal først oprette dig som bruger på "mit Lk" på lk.dk, det er gratis. Derefter kan du finde den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus M. Besvaret January 11, 2021 Rapporter Share Besvaret January 11, 2021 Tak. LK.dk var åbenbart nede i går. Fik bare runtime error. Den er tilbage igen i dag. Nu har jeg dog afsendt min Controller til køber. Så må han selv reset og update den. Tak for svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ulle
Download af 2.8.4.....
Link til kommentar
Del på andre sites
20 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts