PaianDK Skrevet September 19, 2018 Rapporter Share Skrevet September 19, 2018 Hej Jeg har et wireless stik hvor kontakten er knækket inde bag tangenten. Er det noget man kan gøre noget ved? hilsen Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret September 21, 2018 Rapporter Share Besvaret September 21, 2018 På 19-09-2018 at 11:23 , PaianDK skrev: Hej Jeg har et wireless stik hvor kontakten er knækket inde bag tangenten. Er det noget man kan gøre noget ved? hilsen Lars Nej ikke umiddelbart. Men du kan evt sætte et 2-tryk wireless over den og så bruge en kombiramme og du behøver ikke en dåse til dit tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 21, 2018 Rapporter Share Besvaret September 21, 2018 Så skal han vel trække fasen til et output230 modul og programmer trykket til outputtet, førend det virker? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret September 21, 2018 Rapporter Share Besvaret September 21, 2018 41 minutter siden, Kandersen skrev: Så skal han vel trække fasen til et output230 modul og programmer trykket til outputtet, førend det virker? Jeg formoder at stikkontakten allerede virker og det kun er trykket i venstre side der er defekt. Derfor kunne man sætte et wireless tryk op som supplement. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 21, 2018 Rapporter Share Besvaret September 21, 2018 Okay var ikke klar over at den kunne linkes direkte til stikkontakten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret September 22, 2018 Rapporter Share Besvaret September 22, 2018 6 timer siden, Kandersen skrev: Okay var ikke klar over at den kunne linkes direkte til stikkontakten. Trykket linkes til controlleren på normal vis og forbindes via en kip funktionsblok feks. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PaianDK Besvaret September 23, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 23, 2018 Havde håbet man kunne skifte den forreste del af kontakten. Det er trods alt ikke billige stik vi snakker om. Og ja kontakten virker fint, man kan bare ikke bruge trykket i venstre side. Må håbe jeg en dag møder en der har et defekt stik. Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 23, 2018 Rapporter Share Besvaret September 23, 2018 På 22/9/2018 at 07:25 , Bjarne Sørensen skrev: Trykket linkes til controlleren på normal vis og forbindes via en kip funktionsblok feks. Ahh ja selvfølgelig. Det er jo en wireless stikkontakt.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret September 23, 2018 Rapporter Share Besvaret September 23, 2018 1 time siden, Kandersen skrev: Ahh ja selvfølgelig. Det er jo en wireless stikkontakt.. Hehe tænkte godt du havde overset noget med det spørgsmål Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 23, 2018 Rapporter Share Besvaret September 23, 2018 8 timer siden, PaianDK skrev: Havde håbet man kunne skifte den forreste del af kontakten. Det er trods alt ikke billige stik vi snakker om. Og ja kontakten virker fint, man kan bare ikke bruge trykket i venstre side. Må håbe jeg en dag møder en der har et defekt stik. Lars Når nu den er defekt alligevel kunne du jo prøve at brække "A" knappen af og lime/smelte den på der hvor der er knækket noget. "A" benyttes jo kun til programmering, og ikke i det daglige. Og der er heller ikke noget tryk fra tangent der passer til at aktivere "A". Det gørers jo normalt med en skruetrækker. Jeg tænker der mangler jo nok bare "lidt" plastik mellem tappen på tangenten før den kan nå selve kontakten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 23, 2018 Rapporter Share Besvaret September 23, 2018 1 time siden, Lars Jacobsen skrev: Når nu den er defekt alligevel kunne du jo prøve at brække "A" knappen af og lime/smelte den på der hvor der er knækket noget. "A" benyttes jo kun til programmering, og ikke i det daglige. Og der er heller ikke noget tryk fra tangent der passer til at aktivere "A". Det gørers jo normalt med en skruetrækker. Jeg tænker der mangler jo nok bare "lidt" plastik mellem tappen på tangenten før den kan nå selve kontakten. Tror han vil have mere held med at lime noget på kontakten (tangenten), der kan nå ned og ramme. At lime på den anden du snakker om er dømt til at ikke holde efter første gang han trykker på den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PaianDK
Hej
Jeg har et wireless stik hvor kontakten er knækket inde bag tangenten.
Er det noget man kan gøre noget ved?
hilsen Lars
Link til kommentar
Del på andre sites
10 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts