bo hansen Skrevet December 26, 2008 Rapporter Share Skrevet December 26, 2008 hver gang jeg prøver skriver den bare at der er sket en fejl og jeg skal prøve igen ihc controller m.viewer firmware 2.3jeg kan heller ikke connecte til admin så skriver den at det er den forkerte version Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Prøv at uploade et tomt projekt til controlleren, men husk lige at lave backup af det rigtige projekt ;)Prøv at opgradere igen mens der er et tomt projekt på den.Evt. lige prøve at genstarte controlleren også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bo hansen Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 takker for det hurtige svar men det vil den heller ikke. jeg kan godt uploade et program samt brug af serviceview men kan ikke opgradere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Bruger du nyeste software version?Og det er firmware 2.6.122 du opgraderer til? :)Hvis du er sikker på det, så prøv at nedgradere til 2.3.587 som findes på http://latterligt.dk/ihc/Hvis det virker, så prøv at opgradere til 2.6.122Hvis du er sikker på alt dette, og mit forslag ikke virker, vil jeg foreslå at du mandag ringer til LK KundeService på tlf: 44207200 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bo hansen Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 takker for hjælpen prøve det lige i aften Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bo hansen Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 ingen effekt men ringe til lk idag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bo hansen Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Så fik jeg fixet problemet man skal loade firmwareloaderen og trykke på tilslut før man tænder controlleren der efter kan man opgradere som man pleje fungerede fint Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
bo hansen
hver gang jeg prøver skriver den bare at der er sket en fejl og jeg skal prøve igen ihc controller m.viewer firmware 2.3jeg kan heller ikke connecte til admin så skriver den at det er den forkerte version
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts