Anders Bjerregaard Skrevet September 14, 2018 Rapporter Share Skrevet September 14, 2018 Hej jeg har IHC-bridge 2.11 og har kørt upåklageligt i et års tid. Idag stoppede homekit med at fungere, der står “Kører ikke”. Har prøvet at genstarte både homekit, raspberry samt slettet cache, men skifter status til “kører ikke” efter kort tid. Hvad kan fejlen være? Jeg har aktiveret Remote support Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret September 14, 2018 Rapporter Share Besvaret September 14, 2018 2 hours ago, Anders Bjerregaard said: Hej jeg har IHC-bridge 2.11 og har kørt upåklageligt i et års tid. Idag stoppede homekit med at fungere, der står “Kører ikke”. Har prøvet at genstarte både homekit, raspberry samt slettet cache, men skifter status til “kører ikke” efter kort tid. Hvad kan fejlen være? Jeg har aktiveret Remote support Det ser ud til at det er et problem med seneste Sonos opdatering, det tyder på at de har ændret noget i deres api. Jeg er ikke helt klar over omfanget af problemet endnu, men det forhindrer homekit tjenesten i at starte. Jeg arbejder på en løsning.. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bjerregaard Besvaret September 15, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2018 8 timer siden, cis2131 skrev: Det ser ud til at det er et problem med seneste Sonos opdatering, det tyder på at de har ændret noget i deres api. Jeg er ikke helt klar over omfanget af problemet endnu, men det forhindrer homekit tjenesten i at starte. Jeg arbejder på en løsning.. Claus Ok, tak for din tilbagemelding Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 15, 2018 Rapporter Share Besvaret September 15, 2018 12 timer siden, cis2131 skrev: Det ser ud til at det er et problem med seneste Sonos opdatering, det tyder på at de har ændret noget i deres api. Jeg er ikke helt klar over omfanget af problemet endnu, men det forhindrer homekit tjenesten i at starte. Jeg arbejder på en løsning.. Claus De har fjernet en del af topology I support sektionen. Der er kommet et API, det er lidt mere besværligt, men er nok fremtiden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret September 18, 2018 Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 On 9/15/2018 at 7:21 AM, Anders Bjerregaard said: Ok, tak for din tilbagemelding Hej Anders Jeg tror jeg har fundet en løsning. Kan du ikke lige trykke på remote support, og sende mig din licens nøgle på en privat besked, så tester jeg det lige. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Bækbo Besvaret September 18, 2018 Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 Hej Claus, Du er også velkommen til at test hos mig. Jeg har en helt ren og simpel installation af 2.11 med kun en enkelt IHC kanal defineret. Det er ikke på noget tidspunkt lykkedes at forbinde til Homekit, efter at jeg installerede Sonos højtalere i sidste uge. Lad mig vide om det hvis det giver mening? Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bjerregaard Besvaret September 18, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 2 timer siden, cis2131 skrev: Hej Anders Jeg tror jeg har fundet en løsning. Kan du ikke lige trykke på remote support, og sende mig din licens nøgle på en privat besked, så tester jeg det lige. Claus Super, jeg har aktiveret remote support og sendt dig en pb. tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret September 18, 2018 Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 3 hours ago, Anders Bjerregaard said: Super, jeg har aktiveret remote support og sendt dig en pb. tak Kan du teste om det virker nu. Hvis det er løst, så pusher jeg en update ud til alle. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bjerregaard Besvaret September 18, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 3 minutter siden, cis2131 skrev: Kan du teste om det virker nu. Hvis det er løst, så pusher jeg en update ud til alle. Claus Hej Claus desværre ikke - se ss netop taget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret September 18, 2018 Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 15 minutes ago, Anders Bjerregaard said: Hej Claus desværre ikke - se ss netop taget Det må næsten være noget andet, for homekit tjenesten kører uden fejl på din pi. Har du haft slettet cache e.l. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bjerregaard Besvaret September 18, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 5 minutter siden, cis2131 skrev: Det må næsten være noget andet, for homekit tjenesten kører uden fejl på din pi. Har du haft slettet cache e.l. Hej Claus Ja, jeg har haft slettet cache da det ikke virkede. Den skriver i browserinterfacet at det ikke kører Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret September 18, 2018 Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 1 minute ago, Anders Bjerregaard said: Hej Claus Ja, jeg har haft slettet cache da det ikke virkede. Den skriver i browserinterfacet at det ikke kører Hmm, prøv lige at genstarte den, og hvis den stadig melder fejl, så tryk på remote igen. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bjerregaard Besvaret September 18, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2018 Lige nu, cis2131 skrev: Hmm, prøv lige at genstarte den, og hvis den stadig melder fejl, så tryk på remote igen. Claus Done Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lyngby Besvaret September 20, 2018 Rapporter Share Besvaret September 20, 2018 Hejsa, Er der noget nyt i problematikken med Homekit ikke virker? Lyngvej 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Schwartz Besvaret September 26, 2018 Rapporter Share Besvaret September 26, 2018 Noget nyt med Homekit der ikke virker ?.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret September 27, 2018 Rapporter Share Besvaret September 27, 2018 Jeg har en opdatering klar, men har ikke fået endeligt svar på om det har løst problemet. Send mig lige din aktiverings kode på en PB. så sender jeg lige opdateringen til din boks. Claus Jan Skou Andersen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Schwartz Besvaret September 30, 2018 Rapporter Share Besvaret September 30, 2018 På 27/9/2018 at 21:04 , cis2131 skrev: Jeg har en opdatering klar, men har ikke fået endeligt svar på om det har løst problemet. Send mig lige din aktiverings kode på en PB. så sender jeg lige opdateringen til din boks. Claus er sendt (havde åbenbart fået slået notifikationer fra ved svar i tråden - derfor det sene svar) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret October 16, 2018 Rapporter Share Besvaret October 16, 2018 Fik i løst problemet ? Jeg fik lige det hele op at køre igår, homekit virkede fint med 4 udgange. Men på et eller andet tidspunkt mens jeg tilføjede flere, stoppede homekit med at køre. Jeg har prøvet at slette de ekstra udgange (sågar alle), slette i hjem appen, skifte mac adresse, skifte navn, genstarte osv. Der er ikke noget der kan få servicen op at køre igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret October 16, 2018 Rapporter Share Besvaret October 16, 2018 6 minutes ago, Esben Uth said: Fik i løst problemet ? Jeg fik lige det hele op at køre igår, homekit virkede fint med 4 udgange. Men på et eller andet tidspunkt mens jeg tilføjede flere, stoppede homekit med at køre. Jeg har prøvet at slette de ekstra udgange (sågar alle), slette i hjem appen, skifte mac adresse, skifte navn, genstarte osv. Der er ikke noget der kan få servicen op at køre igen. Hej Esben Hvis den virker og så pludselig stopper imens man udvider med flere kanaler, så er det typisk fordi der er ens navne i din IHC dokumentation, og du ikke tilretter dem i IHC kanaler inden du trykker gem. Men hvis du har prøvet at rette op på det, og trykket på Gem knappen, så er jeg nødt til lige at komme på via remote support og kikke. Så tryk på den knap, og send mig en privat besked med Aktiverings nøglen i. Claus Esben Uth 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Sejer Besvaret November 14, 2018 Rapporter Share Besvaret November 14, 2018 Jeg er helt ny i dette. Sad og legede med det her til aften fik mit ihc til at kører, med jeg kan ikke finde min bridge med homekit. Er der en der kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren J Besvaret November 4, 2019 Rapporter Share Besvaret November 4, 2019 Hej folkens Jeg lader til at have ramt dette problem også. Apple Homekit kan ikke tilføje bridge. Havde et SD-kort der gik ned. Geninstalleret IHC Bridge. Aktiveringsnøgle virker fint , men "Homekit Kører ikke" Har prøvet at lave "nyt hjem" "slette cache" ændre pin , MAC , etc. Men synes ikke rigtigt jeg kan få tilføjet bridgen Any thoughts? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kris Thor Besvaret December 28, 2019 Rapporter Share Besvaret December 28, 2019 Jeg kan heller ikke starte homekit Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.