Theis Wybrandt Skrevet September 12, 2018 Rapporter Share Skrevet September 12, 2018 Hej Jeg får websocket fejl i min installation. Har forsøgt at genstarte men har stadig samme fejl. Mine fysiske tryk kan styre min Sonos. Min tryk og udgange er grå og temperaturer er 0. Gode forslag imødeses Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 12, 2018 Rapporter Share Besvaret September 12, 2018 Hvilken browser bruger du? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Theis Wybrandt Besvaret September 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2018 8 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Hvilken browser bruger du? Jeg bruger Safafi / iPad Fik lige prøvet på Chrome efter du havde svaret og der virker det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 15, 2018 Rapporter Share Besvaret September 15, 2018 Ok jeg må lige fyre min gamle Mac op Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts