Sambese Skrevet September 10, 2018 Rapporter Share Skrevet September 10, 2018 Hej, Efter at have kørt uden nogen problemer siden januar, er min HomeKit holdt op med at svare den sidste uges tid.. Alle mine enheder kan godt kontrolleres fra IHC-bridges web interface, men i HomeKit på mine IOS enheder står der "intet svar" ud for alleenehder. Som det ses på vedhæftede screendump fra web interfacet kører alt pånær Homekit. Hvordan får jeg liv i den igen? mvh Kasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret September 13, 2018 Rapporter Share Besvaret September 13, 2018 Hej Kasper, Fandt du en løsning. Mit homekit er også på mystisk vis hold om med at virke.. Samme fejl som dig. /Gert Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sambese Besvaret September 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2018 Hej Gert, Har desværre ikke fundet/hørt om en løsning endnu. Mvh, Kasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Bækbo Besvaret September 13, 2018 Rapporter Share Besvaret September 13, 2018 Har samme fejl. Homekit står som "kører ikke" IHC-bridges web interface. Har forsøgt at lave en total reinstallation, hvilket ikke hjælper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lyngby Besvaret September 13, 2018 Rapporter Share Besvaret September 13, 2018 Hejsa, Jeg sidder med det samme problem.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret September 19, 2018 Rapporter Share Besvaret September 19, 2018 Det ser ud til at det er et problem med sonos/IFTTT. Claus og jeg har testet på det og der vil komme en uddate der fikser problemet. Sambese 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sambese Besvaret October 5, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 5, 2018 På 19/9/2018 at 12:16 , Gert Kjerslev skrev: Det ser ud til at det er et problem med sonos/IFTTT. Claus og jeg har testet på det og der vil komme en uddate der fikser problemet. Det lyder godt .Jeg vil glæde mig til at høre nyt. Mvh Kasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sambese Besvaret October 6, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 6, 2018 Helt tilfældigt prøvede jeg at bede Siri tænde lyset her til eftermiddag - og sørme om ikke der kom lys! Det lader til at Homekit er oppe at køre igen :-) Mvh, Kasper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Sambese
Hej,
Efter at have kørt uden nogen problemer siden januar, er min HomeKit holdt op med at svare den sidste uges tid..
Alle mine enheder kan godt kontrolleres fra IHC-bridges web interface, men i HomeKit på mine IOS enheder står der "intet svar" ud for alleenehder.
Som det ses på vedhæftede screendump fra web interfacet kører alt pånær Homekit. Hvordan får jeg liv i den igen?
mvh
Kasper
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts