PerMax Skrevet August 26, 2018 Rapporter Share Skrevet August 26, 2018 Jeg har nu taget mig sammen til at opdatere min IHC Captain. Jeg havde en 0.9xx og måtte reinstallere. Nu kan jeg ikke komme ind i handlingseditoren når HUE modulet er slået til. Slår jeg HUE modulet fra er der ingen problemer, jeg har heller ikke problemer med at komme på min HUE fra hverken APP eller web. Når jeg klikker på blyanten, når den til "Henter handlingsmoduler: 3/7", der hænger den og så kommer der en timeout til sidst. Hvad søren gør jeg galt? Den er opgraderet til 1.11 (med fejl som jeg antager man skal ignorere). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 26, 2018 Rapporter Share Besvaret August 26, 2018 Den hænger meget længe og venter på din hue controller - har du meget eller lidt hue udstyr? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PerMax Besvaret August 29, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2018 Jeg har 3 Hue pærer - så det er vel "lidt" :-). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 29, 2018 Rapporter Share Besvaret August 29, 2018 Ja det må man sige - er hue pæerne på samme netværk som hue bridge og pære? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PerMax Besvaret August 29, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2018 Ja. Der er en switch imellem Pi'en og Hue bridge og pærerne er selvfølgelig på wifi sammen med computeren. Det er en 1. generations Hue bridge og jeg har lidt forskellige IFTTT senarier på - hvis det kan betyde noget. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 30, 2018 Rapporter Share Besvaret August 30, 2018 Tror jeg ikke. Det burde virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PerMax Besvaret October 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2018 Nu syntes jeg at jeg har prøvet alt :-( Jeg har købt en ny Hue bridge, jeg har slettet alle APPS til Hue (i My Hue) og oprettet dem igen, så nu er der kun Google, IFTTT, min iPad og min PC browser. Jeg har købt en switch og har nu Hue Bridge og min pc tilsluttet samme switch - som sidder direkte på wifi routeren. Jeg forstår ikke hvorfor IHC Captain skulle kunne forbinde til Hue Bridge (ny bridge og alle APPS slettet) men IHC captain kommer med timeout og ikke med en popup om at man skal forbinde igen. Hvordan pokker får jeg IHC Captain til at forbinde igen til Hue bridge'en? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret October 22, 2018 Rapporter Share Besvaret October 22, 2018 På 20/10/2018 at 09:50 , PerMax skrev: Nu syntes jeg at jeg har prøvet alt :-( Jeg har købt en ny Hue bridge, jeg har slettet alle APPS til Hue (i My Hue) og oprettet dem igen, så nu er der kun Google, IFTTT, min iPad og min PC browser. Jeg har købt en switch og har nu Hue Bridge og min pc tilsluttet samme switch - som sidder direkte på wifi routeren. Jeg forstår ikke hvorfor IHC Captain skulle kunne forbinde til Hue Bridge (ny bridge og alle APPS slettet) men IHC captain kommer med timeout og ikke med en popup om at man skal forbinde igen. Hvordan pokker får jeg IHC Captain til at forbinde igen til Hue bridge'en? Vi må prøve at løse det sammen - send en privat besked Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PerMax Besvaret November 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 13, 2018 Tusind tak for hjælpen. Jeg er kørende igen. Det er stærkt værdsat. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 14, 2018 Rapporter Share Besvaret November 14, 2018 2 timer siden, PerMax skrev: Tusind tak for hjælpen. Jeg er kørende igen. Det er stærkt værdsat. Selv tak - jeg har lavet op i løsningen så den faktisk burde håndtere det scenarie du havde bedre - den stod ganske enkelt for længe og ventede på at prøve døde hue enheder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts