Morten Marott Holse Skrevet August 26, 2018 Rapporter Share Skrevet August 26, 2018 Hej Min IHC Captain er pludselig holdt op med at virke. Jeg har forsøgt at genstarte min Rasperry Pi3b+ mange gange uden held. Slukket den helt i længere tid, hjælper heller ikke. Når jeg logger ind er IHC captain "STOPPET" og jeg kan ikke starte den igen?? På forhånd mange tak for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 26, 2018 Rapporter Share Besvaret August 26, 2018 Har du prøvet med noget debug på som der står i manualen? Er der lavet om i netværk/sikkerhed/firewall/browser etc. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Marott Holse Besvaret August 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2018 Hej Der er ikke lavet noget om i hverken netværk/sikkerhed/firewall/browser osv. Når jeg kører debug får jeg denne fejlmeddelelse frem og den fremhævet fra kontrolpanel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 27, 2018 Rapporter Share Besvaret August 27, 2018 Du har trykket på start I højre hjørne? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Marott Holse Besvaret August 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2018 Jeps og den hopper tilbage på stoppet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 28, 2018 Rapporter Share Besvaret August 28, 2018 Smid mig lige en privat besked så kan vi lige se om vi kan få hul igennem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts