Allan Nissen Skrevet August 22, 2018 Rapporter Share Skrevet August 22, 2018 Installerede Ihcbridge 2.11 i går aftes og fik ret hurtigt et par kanaler oprettet i IHC delen og fandt dem også i Homekit på telefonen. Men Bridge finder ikke mine Sonos enheder, nogen ideer til hvorfor? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret August 23, 2018 Rapporter Share Besvaret August 23, 2018 12 hours ago, Allan Nissen said: Installerede Ihcbridge 2.11 i går aftes og fik ret hurtigt et par kanaler oprettet i IHC delen og fandt dem også i Homekit på telefonen. Men Bridge finder ikke mine Sonos enheder, nogen ideer til hvorfor? Hej Allan. Jeg ved ikke helt hvorfor, men nogle steder, så opstår der en konflikt imellem det modul som laver Airplay på Sonos højtalere, og Homekit integrationen til Sonos. Hvis du aktiverer remote support, så kan jeg lige tjekke om det er det som sker her. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret August 23, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2018 12 timer siden, cis2131 skrev: Hej Allan. Jeg ved ikke helt hvorfor, men nogle steder, så opstår der en konflikt imellem det modul som laver Airplay på Sonos højtalere, og Homekit integrationen til Sonos. Hvis du aktiverer remote support, så kan jeg lige tjekke om det er det som sker her. Claus Har aktiveret remote support. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts