Simon1354922276 Skrevet August 22, 2018 Rapporter Share Skrevet August 22, 2018 Har en controller der er stået af, så søger en V2 6.2 eller V3 hurtigst muligt. Hvis den er billig kan en V2 6.1 bruges midlertidig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mmc Besvaret August 25, 2018 Rapporter Share Besvaret August 25, 2018 Jeg har en V2 fra 2017 som jeg skal af med, så snart jeg kan få den udskiftet med en V3 som ligger klar derhjemme. Hvis du er elektriker, kan vi måske finde ud af noget til begges fordel ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Simon Holm Kristensen Besvaret September 5, 2018 Rapporter Share Besvaret September 5, 2018 Jeg en spritny IHC V3 med viewer, købt i august jeg får ikke brug for den alligevel, der er kvittering ligeledes har jeg en 24vd 60w Mean Well strømforsyning pris ide for sættet 5000,- eller bud Det kan sendes eller lev. inden for rimelighedens grænser, kommer fra sydfyn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts