Ulle Skrevet August 19, 2018 Rapporter Share Skrevet August 19, 2018 Hej. Er det muligt at sende beskeder til Captain som den skal udføre fx at tænde en udgang? Sende fra en side på nettet som skriver i en database, eller mail eller andet? Ulrich Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret August 19, 2018 Rapporter Share Besvaret August 19, 2018 Du kan sende e-mail's direkte til IHC controlleren, ligesom IHC controlleren kan sende mail's til dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret August 19, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 19, 2018 Yep det er jeg helt klar over, men det er Captain jeg er interesseret i. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 20, 2018 Rapporter Share Besvaret August 20, 2018 Det er ikke pt. muligt via nogle officielle veje - jeg er ved at kode det men det kræver en del sikkerhed som jeg ser det så det er ikke noget jeg bare lige vil lave. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret August 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 20, 2018 Tak for fint svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts