Gilbert Skrevet August 18, 2018 Rapporter Share Skrevet August 18, 2018 Controller 6.1 viewer ihc visual 2.710 windows 7 giver fejl når den sender projekt fil. normalt har jeg brugt en anden ihc visual på en VM win xp som fungere. Er det noget java ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 18, 2018 Rapporter Share Besvaret August 18, 2018 Nope. Visual bruger ikke Java. Det er nok nærmere uoverensstemmelse mellem din Visual version og firmware versionen på controlleren. Hvis din Visual version understøtter funktionalitet som firmwaren på controlleren ikke understøtter, kan du få fejl når du sender projektet til controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gilbert Besvaret August 18, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 18, 2018 Hvordan kan jeg fikse det ? jeg starter jo med at hente projektet fra controlleren, som fungere. Når jeg så vil sende det retur bliver den sur Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 18, 2018 Rapporter Share Besvaret August 18, 2018 Check firmware versionen i controlleren. Problemet kan også være den anden vej rundt. Hvis projektet er kodet med en nyer version af Visual, kan den ældre version gøre projektet korrupt. Det ser man også først når man forsøger at uploade projektet igen. Visual 2.7.0.10 er en temmelig gammel Visual version. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret August 20, 2018 Rapporter Share Besvaret August 20, 2018 Prøv at genstarte controlleren inden du downloader projektet, ret i det og upload det igen. Hvis du bruger 3. parts produkter til at kommunikere med controlleren (IHC-captain etc) skal du slukke disse. Serviceview skal heller ikke køre. Har du nogle hurtigpulsende målere tilsluttet et input kan du prøve at fjerne dem. Prøv dette når du har styr på Visual versionerne som Lars1 beskriver. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gilbert
Controller 6.1 viewer
ihc visual 2.710
windows 7
giver fejl når den sender projekt fil.
normalt har jeg brugt en anden ihc visual på en VM win xp som fungere.
Er det noget java ?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts