Bamme Skrevet August 15, 2018 Rapporter Share Skrevet August 15, 2018 Hej Alle ! Håber at der er en, der kan hjælpe mig. Jeg har skiftet en gammel IHC Controller (18 år) til en nyere LK Visual Controller 3.0 Installationen , er med fortrådning. Mit spørgsmål, er: Kan man kombinere et fortrådet tryk med IHC Wireless relæ kombi allround? Ønsket er, at wireless relæet, skal aktiveres, når der trykkes på et fortrådet tryk (eks. data linie 1.01 - kip funktionen) Jeg kan ikke finde noget omkring det, i IHC manualen eller Video'er på Youtube. Min fornemmelse, er at det er 2 forskellige programmerings metoder i samme controller. Jeg bruger LK IHC Visual 3. mvh. Bamme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret August 15, 2018 Rapporter Share Besvaret August 15, 2018 Du tilføjer bare dit wireless relæ som et produkt i dit Visual 3 program (husk at linke det), og derefter programer du det som alle andre produkter i Visual 3. Programeringen af Visual 2 og 3 er næsten 100% identiske. Visual 1 har jeg aldrig arbejdet med, men TermIHC er helt anderledes når det kommer til programering. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bamme
Hej Alle !
Håber at der er en, der kan hjælpe mig.
Jeg har skiftet en gammel IHC Controller (18 år) til en nyere LK Visual Controller 3.0
Installationen , er med fortrådning.
Mit spørgsmål, er:
Kan man kombinere et fortrådet tryk med IHC Wireless relæ kombi allround?
Ønsket er, at wireless relæet, skal aktiveres, når der trykkes på et fortrådet tryk (eks. data linie 1.01 - kip funktionen)
Jeg kan ikke finde noget omkring det, i IHC manualen eller Video'er på Youtube.
Min fornemmelse, er at det er 2 forskellige programmerings metoder i samme controller.
Jeg bruger LK IHC Visual 3.
mvh. Bamme
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts