Bjarne Sørensen Skrevet August 14, 2018 Rapporter Share Skrevet August 14, 2018 Jeg har to stk holdere til overs. Nye. Der er plads til 10 rækker LSA klemmer på hver. Sælges uden. Se billeder for inspiration. 100kr pr stk. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
johnnyn Besvaret September 9, 2018 Rapporter Share Besvaret September 9, 2018 Hej Bjarne Kan man se lidt flere billeder af denne løsning? overvejer denne til et nybyg projekt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret September 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2018 43 minutter siden, johnnyn skrev: Hej Bjarne Kan man se lidt flere billeder af denne løsning? overvejer denne til et nybyg projekt Hvad præcis? Jeg har også flere billeder i "vis mig din tavle" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret September 17, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2018 Solgt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts