FlyingD Skrevet August 3, 2018 Rapporter Share Skrevet August 3, 2018 Hej, Håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig med at få sat IHC remote op på min iPhone. Det skal på forhånd nævnes, at jeg er helt grøn når det kommer til teknik - så jo mere udførligt og udskåret i pap - desto bedre :o) Hvor starter jeg - og hvad skal jeg gøre? Mvh Dennis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FlyingD Besvaret August 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2018 Nogen der kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 9, 2018 Rapporter Share Besvaret August 9, 2018 Søg på IHCTablet på www, så kommer der flere videoer der viser det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 FlyingD Besvaret August 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2018 Tak for svar - synes dog ikke de videoer hjælper. Har behov for lidt mere teknisk assistance til opsætning - ikke blot deres salgsvideo. Nogen der kan hjælpe med en udførlig step-by-step guide? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 9, 2018 Rapporter Share Besvaret August 9, 2018 Ups - kan se du spurgte til IHCRemote til iPhone og ikke IHCTablet til iPad - beklager. Du har selvfølgelig læst og fuldt manualen https://www.lk.dk/globalassets/pdf/support-prof/manual-ihc-remote1.5.1.pdf Hvis det ikke løser dit problem, bliver du nok nødt til at beskrive hvor du går i stå. Jo bedre du definere dit spørgsmål, jo bedre svar får du. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
FlyingD
Hej,
Håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig med at få sat IHC remote op på min iPhone.
Det skal på forhånd nævnes, at jeg er helt grøn når det kommer til teknik - så jo mere udførligt og udskåret i pap - desto bedre :o)
Hvor starter jeg - og hvad skal jeg gøre?
Mvh Dennis
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts