Peter H. Hansen Skrevet July 29, 2018 Rapporter Share Skrevet July 29, 2018 Hej har haft Ihc i 10 år og er rimelig dus med ændringer af funktionsplokke osv. Der hvor jeg går galt i byen er ved opsætning af pc via rj45, dvs netforbindelse jeg skal til at sætte en pc, win 7, op fra start og vil derfor høre om her i Ihc-user ligger en vejledning, stepby step, så jeg får alle programmer / programmeringsværktøjer installeret fra start? vh PH Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 29, 2018 Rapporter Share Besvaret July 29, 2018 Alt efter hvilken controller version du har skal du bare hente og installere seneste Visual fra LK's hjemmeside. Når programmet er installeret ligger der i startmenuen også en vejledning/manuel og en Quick guide som lige forklare den basale opsætning for at få fat i controlleren via Lan. Peter H. Hansen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter H. Hansen
Hej
har haft Ihc i 10 år og er rimelig dus med ændringer af funktionsplokke osv.
Der hvor jeg går galt i byen er ved opsætning af pc via rj45, dvs netforbindelse
jeg skal til at sætte en pc, win 7, op fra start og vil derfor høre om her i Ihc-user ligger en vejledning, stepby step,
så jeg får alle programmer / programmeringsværktøjer installeret fra start?
vh PH
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts