Martin G. Skrevet July 23, 2018 Rapporter Share Skrevet July 23, 2018 Hej Jeg er ved at kigge på et alarmsystem har i noget der kan anbefales? Som kan arbejde sammen med IHC Så jeg havde muligheder for at kunne sætte lys scenarie op, eksempel ved til / fra kobling af alarmen og hvis der kommer alarm? Jeg har kigget på dette produkt TrueGuard, der kunne gives 12V ud ved de forskellige ovenstående scenarie tænker om jeg kunne sætte den styrestrøm direkte til et indgangsmodul? JABLOTRON de har oplyst at jeg skulle kunne styre IHC direkte med deres app? Eller har i kendskab til noget helt tredje som er bedre og billigere? Løsninger : -) Selvfølgelig tænker jeg der også skal være kamera osv med . Hilsen Martin G. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik_BS Besvaret July 25, 2018 Rapporter Share Besvaret July 25, 2018 PowerMaster fra Visonic virker også fint med IHC Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin G. Besvaret July 29, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 29, 2018 Henrik Jeg har været inde og kigge også et spændende produkt : -) Tak for det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Hartung Besvaret July 30, 2018 Rapporter Share Besvaret July 30, 2018 Jeg har netop købt en TrueGuard Har ellers i forvejen en HouseGuard som er TrueGuard før det hed TrueGuard.. Har købt ny fordi vi har bygget til og havde lidt svært ved at få det til at spille helst sammen med HouseGuard. Den nye controlleren kan programmeres til at frakoble når garageportene åbnes. Så min Houseguard er til salg ;-) Controller incl: 2 PIR m. kamera 1 alm. PIR 1 magnet dørkontakt 1 output til IHC 1 extern lydgiver Var det noget? :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin G. Besvaret July 31, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 31, 2018 Brian Hartung Tak for tilbudet jeg kigger efter hvor, enhederne kan fortrådes , så er der mindre chance for jammring . Hilsen Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts