Bjarne Sørensen Skrevet July 19, 2018 Rapporter Share Skrevet July 19, 2018 Jeg har observeret at tomme lokaliteter ikke altid vises i oversigten i venstre side IHC-Captain. Logger man ud og ind igen er de der, trykker man på handlingseditor forsvinder de igen. Kan det hænge sammen med min forrige fejl? Nej vel? Push over virker stadig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 20, 2018 Rapporter Share Besvaret July 20, 2018 Nej det er en bevidst ting. De tomme gav problemer. Jeg kan godt se hvad du bruger dem til der. Vil prøve at lave support for det igen når jeg er retur fra sommerferie. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 21, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 21, 2018 14 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Nej det er en bevidst ting. De tomme gav problemer. Jeg kan godt se hvad du bruger dem til der. Vil prøve at lave support for det igen når jeg er retur fra sommerferie. Det var bare nærmere hvis det var en fejl at de var væk. Du behøver ikke at ændre det for min skyld. God ferie. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts