Coralreef Skrevet July 18, 2018 Rapporter Share Skrevet July 18, 2018 Kender nok svaret - at det skal sendes til LK... Men kan man virkelig ikke selv lave reset af det ? Jeg har et brugt som jeg ikke kender koder til, og har ikke 2 så jeg kan ændre på det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 18, 2018 Rapporter Share Besvaret July 18, 2018 Mig bekendt resetter LK det ved at koble det sammen med et hvor de kender koderne. Metoden er beskrevet i LK's villedning såvidt jeg husker. Det er beskrevet under punktet som beskriver hvordan man får samme kode på flere serie koblede kode tastatur. Prøv at høre din lokale IHC elektriker om han ikke tilfældigvis skulle have et IHC tastatur liggende. Sommetider er man heldig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Coralreef
Kender nok svaret - at det skal sendes til LK...
Men kan man virkelig ikke selv lave reset af det ? Jeg har et brugt som jeg ikke kender koder til, og har ikke 2 så jeg kan ændre på det...
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts