Morten Marott Holse Skrevet July 17, 2018 Rapporter Share Skrevet July 17, 2018 Hej Er i skrivende stund på ferie i udlandet, jeg kan ikke tilgå min installation derhjemme. Hvad har jeg overset siden at jeg ikke kan komme i kontakt med ihccaptain. Når jeg åbner ihccaptain “loader” den bare men kommer ikke ind til brugerfladen. På forhånd mange tak for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret July 17, 2018 Rapporter Share Besvaret July 17, 2018 Det eneste jeg kan komme på, det er at den port du har valgt (lokalt på din router og i IHC captain opsætningen), den er spærret, der hvor du befinder dig nu. Det er desværre meget normalt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 17, 2018 Rapporter Share Besvaret July 17, 2018 Ja lyder meget rigtig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Marott Holse Besvaret July 17, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 17, 2018 1000 tak for svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts